wtorek, 29 stycznia 2013

KOSZYCZEK

Kupiłam poliestrowy sznurek ( tak na próbę) aby zrobić koszyczki do kuchni.. i musze przyznać, że rewelacja. Robi się na prawdę fajnie. Szureczek jest trochę elastyczny, więc ładnie się koszyczek układa, jednocześnie dzięki temu, że jest dość gruby robótka szybko przybiera :-)
W rezultacie powstały już dwa ( choć jeden udało mi się tylko sfotografować ) ... i jeszcze kilka kolorów przede mną :-) a tu już maszyna woła mnie do pracy :-) szkoda że doba nie ma 48h :-(



21 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ten kubek - a kolorowe sztućce dodają mu tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kubek - przydatna rzecz, a i bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten koszyk:) nawet nie wiedziałam, że można coś takiego samemu zrobić...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takowych koszyczków w domu nigdy zbyt wiele, kolejne będą równie piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i praktyczny :) Czekam na prezentację pozostałych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to jeszcze chwilkę bo teraz wpadłam w wir szycia :-)

      Usuń
  6. O jaki śliczny! Też mam ten sznureczek i nie wpadłam na pomysł aby go tak wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancki :) Zastanawiałam się zawsze jaki gruby musi być sznureczek na takie koszyczki? Podasz "dane techniczne"? Mam ogromną ochotę na takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam zwykły sznurek poliestrowy w hurtowni polimex danych technicznych szczególnych nie ma , na metce są takie dane: sznurek poliestrowy, 2MM, kol...., 100M, i tylko tyle

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję. Nie mogłam znaleźć tego na necie i producent bardzo pomógł :) Znalazłam sklep firmowy i nabywam :* Jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
    3. ja niestety nie znam producenta :-) na metce tego nie było :-(

      Usuń
  8. dzięki Tychna, Efa, Justyna, Beata za słowa uznania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie czarujesz szydełkiem. Te koszyczki to znakomity pomysł i do tego w moich ulubionych kolorkach:)
    A serwety z poprzednich postów bajeczne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. super tez np do lazienki, na platki kosmetyczne albo waciki - mysle ze tez by sie obronily :) nie ma to jak zrobic cos co pozniej beda ogladali wszyscy odwiedzajacy domostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorzej ja mi je wodwiedzający pozabierają :-) co się często zdarza :-)

      Usuń
  11. Cudowny! Jeju jak ja żałuję, że takich nie umiem... idealne kolorki jak dla mnie :)
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwono miło, że do mnie odwiedziłaś zapraszam częściej :-)

      Usuń
  12. Ekstra! Bardzo mnie to zainspirowało! Popatrzę po necie za takim sznurkiem. Fajną rzecz też ostatnio widziałam - sznury bawełniane z recyklingu - takie jakby pociąć t-shirt na paski, w wielkich szpulach, też ekstra to wygląda na szydełku :)))

    http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cath miło że mnie odwiedzilaś :-) chyba wiem o jaki sznur Ci chodzi to było coś na Z...., ale jego cena przegrała z sznurkiem poliestrowym, próbowałam też sama pociąc podkoszulke ale mi nie wyszło :-(

      Usuń