sobota, 26 stycznia 2013

SERWETA I WYRÓŻNIENIE

Ostatnio udało mi się dokończyć jeszcze jedno zamównienie i serweta znalazła się u nowej właścicielki.






I najważniejsze otrzymałam ponownie wyróżnienie, tym razem od Miły Drobiazg
Bardzo, ale to bardzo dziękuję !!!! Dla nowej i niedoświadczonej blogerki, za jaką sie uważam, jest to bardzo cenne :-)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za dobrze wykonane prace.Jest przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwatorów ,co daje możliwość ich rozpowszechniania.Po otrzymaniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby,która Cię nominowała .Następnie Ty nominujesz 11 osób/informujesz  je o tym/oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga ,który Cię nominował.

Z olbrzymią przyjemnością odpowiem na pytania

1. Ulubiony kolor... brąz
2. Podróż marzeń...podróż bez telefonu służbowego w jakieś spokojne i odległe miejsce
3. Chciałabym...nie martwić się o
jutro
4. Gdybym mogła być zwierzątkiem, byłabym...sową
5. Jedno życzenie  do złotej rybki... chciałabym, abym ja i moja rodzina była zawsze zdrowa
6. Uwielbiam zapach...świeżo zaparzonej kawy o poranku
7. Nie cierpię... kłamstwa i obłudy
8. W wolnej chwili...szydełkuję
J
9. Słucham muzyki... rzadko
10. Ulubiony film... nie mam jednego ulubionego
11. Najpiękniejsze drzewo...brzoza
Niestety ale nie umiem wskazać 11 blogów, które nominuję, gdyż ostanio podałam, te które mnie zaciekawiły i miały mają liczbę obserwatorów. Pozwólcie, że wyróżnienie skieruję do tych, którzy tworzą i którym przynosi to radośc :-)
Moje pytania

1. Dzień czy noc
2. Kubek czy szklanka
3. Teatr czy kino
4. Ulubiona pora roku
5. Największe wyzwanie
6. Największa porażka
7. Gdybys dostała 50.000 co byś kupiła lub zrobiła
8. Gry planszowe czy komputerowe ?
9. Klasyka czy nowocześność
10. Jak lubisz leniuchować ?

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia,a serweta jest przepiękna .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, przepiękna! Jestem pod wielkim wrażeniem i zazdroszczę nowej właścicielce :)
    PS. Gratuluję również wyróżnienia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez się serweta bardzo podobała :-) szkoda że nie mam okrągłego stoliczka, dzięki za docenienie :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. miło mi i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  4. Prześliczna jest! Gęsta, taka jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzór łatwo się robił więc polecam

      Usuń
  5. prześliczna! Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń