środa, 16 stycznia 2013

WYRÓŻNIENIE

Spotkała mnie bardzo miła niespodzianka od JUSTYNKI http://januszj.blogspot.com/
Bardzo dziekuję :-)

Na czym polega wyróżnienie Liebster Blog?

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Zatem odpowiadam na Justynki pytania

1.      Ulubiona kawa/ herbata??? Zdecydowanie kawa
2.      Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Lato   
3.      Ulubione zwierzęta? Nie mam, lubię wszystkie
4.      Babcia czy dziadek? Babcia
5.      Samochód, rower, czy inny środek komunikacji? Samochód
6.      Bukiet róż, czy kwiat w doniczce? Bukiet róż, kwiaty w doniczkach mnie nie lubią ;-(
7.      Uprawiasz jakiś sport? Jaki i dlaczego? Niestety ale nie, brak czasu
8.      Kiedy ostatnio przeczytałaś książkę? Miesiąc temu
9.      Którą włóczkę, materiał wspominasz najlepiej? Nie mam takiej
10.  Taniej i więcej, drożej a mniej? Drożej a mniej
11.  Szminka czy błyszczyk? Błyszczyk

 


A to moje wyróżnienia i moje pytania
1. Król czy królowa ?
2. Włosy długie czy krótkie
3. Choinka żywa czy sztuczna
4. Obiad w domu czy w restauracji ?
5. Jabłko czy gruszka ?
6. Email czy list wysłany pocztą
7. Wakacje w kraju czy za granicą
8. Sanki czy narty ?
9. Książka czy e-book ?
10. Wstajesz wcześnie rano czy jesteś śpiochem ?
11. Serial czy film ?

Powodzenia :-)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję! Ale mi poprawiłaś dziś humor tym wyróżnieniem. Nie spodziewałam się:) Jeszcze raz dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziękuję
    dla mnie ważniejsze od wyróżnień jest to, że mnie odwiedzasz
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie i że zostałaś u mnie na dłużej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie,to bardzo miłe, pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń