niedziela, 17 lutego 2013

CANDY U BALERINY

Balerina, która robi cudeńka na szydełku zorganizowała szybka rozdawajkę :-) a ja miałam zaszczyt zostać wylosowana :-) co mnie ogromnie ucieszyło !!!
Upominek dotarł tuż przed wyjazdem, dlatego fotki zamieszczam z 4 dniowym opóźnieniem, za co z całego serca przepraszam Cię Balerinko!!! Jednak było to ode mnie niezależne...
Dziękuję za cudne serduszka, piękny kwiatuszek i słodkości .. które przechwyciły mojej dzieciaki i spałaszowały podczas podróży :-) dzięki czemu ja miałam chwilę spokoju :-)

Serdecznie zapraszam na bloga Baleriny
Popatrzcie jakie cudenka u mnie zagościły :-)





2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranych śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyp walentynkowych serduszek :P
    Fajnie , gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń