sobota, 9 lutego 2013

TOREBECZKI DLA MAŁYCH DAM

No i wpadłam w szał szyciowy :-)
Na blogu była cisza przez cały tydzień, tylko dlatego, że szyłam głównie późnymi wieczorami i nie było czasu na fotki..... nadrabiam to dzisiaj :-)
W przeciągu tygodnia powstało 5 torebeczek dla małych dam .
Tą partie chciałam zrobić w innych kolorach niż te oferowane w sklepach - chciałam, aby nie były przesłodzone ... czy mi wyszło ? czy się spodobają podarunki ?.. czas pokaże ....

Pierwsza




Druga :-)



Trzecia





Czwarta z modelem :-)




Piąta  :-)




10 komentarzy:

  1. Torebki są bardzo ładne, na pewno się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleeee narobiłaś torebek! Wszystkie są świetne, ale druga to po prostu cudo! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, naprawdę bardzo profesjonalne! A na dodatek jedyne w swoim rodzaju :) Szczęśliwe posiadaczki, małe damy z pewnością będą je nosić z wielką dumą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się ciesze że wam się podobają:-) byłam pełna obaw bo zupełnie inne niz dotychczas szyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej przypadła do gustu ta druga, ale nie jestem małą damą :PP
    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak hurtowo ;O)
    Jedna ładniejsza od drugiej .
    Gratuluje wygranej , adresik dotarł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo juz nie moge się doczekac :-)

      Usuń
  7. CUDNE! Sama bym taką torebkę nosiła gdyby była większych rozmiarów..
    Naprade śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ghia i Majalenamilo że jestescie:-) zostańce na dłuzej serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń