czwartek, 7 marca 2013

MONOTEMATYZM

U mnie tootalnie jeden temat, ale obiecuje, że już niedługo :-) Owszem szydełko na razie odpoczywa, choć w głowie kiełkuja mi nowe pomysły
Ale skoro maszyna wyjęta wykorzystam ją na maxa.... a okazji, na które potrzebuję upominków w nalbliższym okresie jest sporo: urodziny cioci, imieniny teścióweczki, zajączek ( jest u mnie tradycja że na święta zajączek dzieciom zostawia w nocy prezenty) i wiele innych drobnych obiecanych upominków :-)

A to wynik mojej pracy w tym tygodniu







10 komentarzy:

  1. Przecudne torebeczki! Mnie najbardziej przypadła do gustu dżinsowa w błękitną broszką - ma cudną podszewkę! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ona bardzo podoba :-)

      Usuń
  2. Piękne są te Twoje torebeczki! Bardzo mi się podobają kwiatki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki sa bardzo proste i nie trzeba mieć maszyny aby je uszyć, kiedyś je robiłam na szydełku i chyba muszę do tego wrócić :-)

      Usuń
  3. Ależ z Ciebie zdolniacha! I to jaka pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja spać po nocach nie mogę :-) więc szyję

      Usuń
  4. Piękne rzeczy szyjesz. Fartuszek z poprzedniego posta rewelacyjny:) Torebeczki cudne. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i zapraszam cześciej :-)

      Usuń