sobota, 2 marca 2013

SŁONECZNA WYMIANKA U MAJALENY

Moja pierwsza wymianka i jakże jestem zadowolona, usatysfakcjonowana, przeszcześliwa,  zadowolona itd...... mogłabym jeszcze długo wymieniać.. Majalena pozwoliła już sie chwalić ...
Ale do poczatku...
Wymianke zorganizowala Majalena pod hasłem : Wymianka słoneczka
Ja miałam zaszczyt być w parze z Joasią , która zrobiła dla mnie prawdziwe cudenka.. no, ale co ja tu będe pisać same popatrzcie ...jedyne czego nie zrobiłam to fotki pierścionka, ktorego moja córcia nie chce mi oddać..tak jej się spodobał, że od razu go zabrała i schowała tak, że nie mogę odszukać...

Asiu kolczyki sa boskie !!!!!!!!!





A ja dla Joasi przygotowałam 




3 komentarze:

  1. Rzeczywiście cudowności!!!Ja bym skakała ze szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka! Żółciutkie serwetki i kolczyki są prześliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknymi prezentami się obdarowałyście. Bardzo dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Majalena

    OdpowiedzUsuń