niedziela, 31 marca 2013

W GOŚCINIE U KASI

Pewna młoda i bardzo utalentowana osóbka tworzy super bloga o szydełkowaniu. Podglądałam ją od dawna.. :-) Przyznam, że jej blog przyczynił sie w dużej mierze do rozpoczecia przeze mnie przygody z blogowaniem.
Bardzo podoba mi sie nowowczesne podejście do tego narzędzia jakim jest szydełko i jestem pod wrażeniem jej nietuzinkowych pomysłów. Oczywiście mam na myśli bloga Kasi - Kasiulkowe prace szydełkowe.

Kasia zamieszcza cykl KOPALNIA TALENTÓW o nowych blogerkach .. i o to zaprosiła mnie do tego zacnego grona.
Kasiu sprawiłaś mi tym ogromny zaszczyt, a i jednocześnie olbrzymią radość :-) Dodatkowo strasznie cieszy mnie uznanie w oczach utalentowanej osoby, :-) Dzięuję bardzo :-)

Zapraszam na bloga Kasi aby przeczytac o mnie coś więcej :-)


2 komentarze: