sobota, 20 kwietnia 2013

CZARNO-BIAŁE

Kolorystyka czarno - biała zatrzymałam mnie na dłużej :-) i powstała torebeczka .. po cichu przyznam się, że inspirowałam się lalkami Monster High.

Patrząc dzisiaj na zapowiedzi pogody na weekend trochę się zirytowałam, że pogoda nie dopisze.. człowiek cały tydzień sędza w pracy, a weekend w domu bo leje. Buuu.... Mam nadzieję, że jednak słonko zlituje się i trochę poświeci :-) Czego sobie i Wam życzę :-)
Juz nie mogę doczekać się kiedy na moim "RANCZO" słoneczko będzie świecić, dzieci beda biegać i hałasować a ja z szydełkiem w dłoni ....... :-)




11 komentarzy:

  1. UROCZA taka biało-czarna ;) TAJEMNICZA ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta,ale urokliwa:)uwielbiam te kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) Fajny ten kwiatek z serduszkiem na środku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełna elegancja :) Czy można zdobyć taką torebkę od ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze już wiesz, że bezustannie podziwiam te Twoje torebki! Każda z nich wyjątkowa, a detale dodają niepowtarzalnego charakteru :)
    PS. U mnie też słonko się schowało...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj-ślicznie tu u Ciebie-zostanę na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam w odwedzinki.Miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, no niestety pogoda w kratkę ale to i tak lepsze od poprzedniego stanu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM ZA TE CUDNE KOMENTARE, ALE CHYBA OD NICH OBROSNĘ W PIÓRKA :-)

    OdpowiedzUsuń