sobota, 13 kwietnia 2013

KU DOBREMU .....WIOSNA !!!!

Nie wiem jak u Was, ale w Łodzi słoneczko świeci na całego. Od razu czlowiekowi chce się przenosić góry :-) Wreszczie nastapi rozpoczęcie nowego lepszego życia : z uśmiechem i słońcem, radością i miłością. Czekałam na to od dawna, bardzo dawna.... a ponadto rozpoczął się weekend i czas na zabawę:-)
Jeszcze trochę i rozpocznie się sezon grilowo-działkowy - MIODZIO !!!!!! Hej przygodo !!!!!

Ale wracając do rzeczywistości zaprezentuję czapunie Lulki. Królewna zażyczyła sobie kwiatka, a ponieważ standardowe znudziły mi się powstał bratek. Nie dała sobie odebrać nowej cześci garderoby do fotografowania wię pokazuję to co udało mi się zrobić :-) Bo potem czapkę schowała do szafy i nie pozwoliła dotykać :-) Ach te dzieciaki





a kwiatka zgłaszam do konkursu w Klubie Twórczych Mam


Życzę wszystkim Obserwatorom :-) i nie tylko mega udanego słonecznego weekendu

11 komentarzy:

  1. Czapeczka cudna, a bratek idealny! Uwielbiam te kwiatki!
    U mnie ciepło (śląsk), ale słońca nie widać... Ponoć ma do nas dotrzeć w poniedziałek... Oby!!!
    Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna powiedział mi w sekrecie że już do Ciebie idzie :-)

      Usuń
  2. Śliczna czapeczka, ja też bym nikomu nie pozwoliła jej dotykać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym do parku źródliska poszła,ale Synuś przeziębiony:(muszę chociaż na chwilę na balkon wyjść:)czapusia piękna i bratek też-jeszcze takiego nie robiłam,ale chyba będzie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łodzianka ? jak miło !!!! gdybys chciała wzor bratka pisz podeślę :-)

      Usuń
    2. Łodzianka:)też się zawsze cieszę jak kogoś z Łodzi spotkam w blogosferze:)ze wzoru chętnie skorzystam:)madebymali@o2.pl. Pozdrawiam

      Usuń
  4. okolice Warszawy cieplutko :)), w końcu spacerek w letniej kurteczce i lekkich butach :)). Jak tak spacerowałam to wystawiałam twarz w stronę słońca, aż chce się żyć :))). Kwiatuszki bombowe, taki skarb też bym zamknęła na 4 spusty :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze u ciebie napisze Już tłumaczę: jeśli osoba posiadająca bloga zgłosi się do zabawy, ja dla niej przygotowuję paczkę, z jakimś prezentem, jakimiś drobiazgami i z czym słodkim. Osoba kiedy otrzyma taką paczkę, u siebie na blogu robi taką zabawę u siebie. Pokazuje co dostała i jest zobowiązana przygotować mały prezent dla dwóch kolejnych osób. Cel jest prosty: poznajemy siebie nawzajem, swoją twórczość...a i jeszcze jedno każda z nas lubi otrzymywać jakiś prezent bez okazji.To chyba tak w skrócie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo,fajna:) z bratkiem jeszcze nie robiłam:D super

    OdpowiedzUsuń