wtorek, 30 kwietnia 2013

WYRÓŻNIENIE :-)

Otrzymałam wyróżnienie  "Wieczór we dwoje, czyli szydełko i ja" od dwóch bardzo zdolnych osóbek wyróżnienie, za co ogromnie dziekuję.



Bardzo mnie cieszy fakt, że podobaja się Wam wytwory moich skromnych rączek :-) Ponadto jak doceniają mnie koleżanki "po fachu" to jest to tym bardziej mobilizujące do dalszego działania.
Bardzo Wam dziękuję:-)
Zasadą tego wyróżnienia jest przekazanie go dziesięciu blogom , które mają mniej niż 300 obserwatorów. Przekazuję go blogom :

Dziewczyny tworzą piekne przedmity - serdecznie do nich zapraszam :-)



7 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo za wyróżnienie moje skromniej osoby, ale ja z założenia nie bawię się w wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za wyróżnienie :)
    bardzo mi miło !
    pozdrawiam weekendowo i w końcu słonecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń