piątek, 10 maja 2013

KWIATOWO

I o to stało się... mamy wiosnę, chociaz może ( podobno) jutro ma się to zmienić ... zobaczymy.Ja ciągle jestem przekonana o swojej terorii, że weekend ma być śliczny :-)
Ostanio szyjąc wykrajam jednocześnie kilka sztuk takich samych torebek i robię różne kombinacje ... fajne jest patrzeć jak ten sam materiał różnie zachowuje się z innymi dodatkami .. a co Wy o tym myślicie ???
Poniżej 3 torebeczki w kwiaty z róznymi łączeniami i kwiatkami.







  te torebeczki nie są duże.... tu zdjęcie z moim tygryskiem :-)


9 komentarzy:

  1. Teoretycznie te same a rzeczywiście każda inaczej wygląda:)śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak każda INNA :D
    TO tak jak z Twoim *tygryskiem*, każda z NAS inaczej by wyglądała z NIM :D
    Pozdrawiam , kochana życzę wspaniałej soboty i niedzieli , balerinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, ja uwielbiam patrzeć jak z jednego materiału tworza się różne różności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe, jak zwykle zresztą... Już nie chcę się powtarzać, wiesz, że uwielbiam Twoje projekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne,zupełnie różne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się Twoje kwiatuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna torba,.pięknie,fantastycznie.Pozdrawiam bardzo wiosennie i kolorowo/Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł, wykonanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam wszystkie torby - wszystkie są piękne i ciekawe. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń