niedziela, 26 maja 2013

MAMA - POST POCHWALNY :-) I NIE TYLKO

Dzisiaj jest DZIEŃ MAMY

KOCHANA MAMO KOCHAM CIĘ NAJMOCJNIEJ NA ŚWIECIE :-)

Ten wyjątkowy dzień obchodzi większość z nas na 2 sposoby : jako mama i jako dziecko. Przyznam, że w takie święto czuję się bardziej dzieckiem :-) Mam najukochańszą mamę na świecie i to jej chciałam dedykować tego posta - szczególnie, że dzisiaj obdarowała mojego Dziubka ( czyli swojego wnuka) przepięknym kocykiem!!!!

Mama, kiedyś dawno temu szydełkowała. To od niej nauczyłam się podstaw. Jednak jak to często w życiu bywa z powodu braku czasu nie szydełkowała często. Teraz jak już nie pracuje, zarażona pasją przez córeczkę ( czyli mnie :-) ) wróciła do robótek. Ponieważ Luli kocyk zrobiłam zapragnęłam mieć tez kocyk dla dziubka. I tu mama zaoferowała swoją pomoc :-) co z wielką radością pochwyciłam.
Cieszę się ze właśnie w takim dniu mam przyjemność zaprezentować Wam dzieło mojej mamy :-) Ja się w nim zakochałam bez pamięci !
Jestem przekonana, że kocyk będę często podkradać Dziubkowi :-)







16 komentarzy:

  1. Piękny kocyk:) ukłony dla mamy za kawał dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki ukłon dla mamy:))Kocyk cudny i bardzo pracochłonny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze mieć taką zdolną mamę :)śliczny kocyk i napewno pracochłonny

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! kocyk przepiękny, ile pracy i sreca w nim tkwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze,ale piękny!!!
    sama chcę takie dzieciakom zrobić i zastanawiam sie z jakiej włóczki byłby najlepszy w użytkowaniu.Wiesz może jaka ta jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny!!! Szacun dla Mamy, świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudny... Wspaniały wzór i kolory :-) Cudo ! Bardzo zdolną masz mamę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dobrane kolory i cudny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. I już wiadomo po kim masz ten talent :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Jak to miło wtulić się w kocyk wiedząc, że wydziergała go najukochańsza mama czy babcia!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki piękne, tak podkradaj :D
    Uściski dla MAMY ;-)
    Pozdrowienia i słonecznego tygodnia balerinka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, to prawdziwe dzieło sztuki!!! Tyle precyzyjnej pracy! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Już wiadomo po kim odziedziczyłaś talent!
    I to właśnie jest najpiękniejsze! Tyle zawdzięczamy naszym mamom, że zasługują na wieczną pochwałę, nie tylko od święta! Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocyk cudo:-) twoja mama musiała się napracować. Ale warto było bo efekt jest rewelacyjny. Pozdrowienia dla ciebie no i dla mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuję :-) Mamie strasznie było przyjemnie i miło :-) teraz z zapałem chce robić poncho dla Luli :-) rozkręca się kobitka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest fantastyczny! Podziwiam Twoją mamę i Ciebie, obie jesteście wspaniałe i tworzycie cudowne rzeczy! Koc robi mega wrażenie, jest po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. To całkiem spory koc, babcia się napracowała, ale efekt jest świetny. Kolory dopasowane do wnętrza i widać, że się dziecku podoba.

    OdpowiedzUsuń