poniedziałek, 13 maja 2013

PODAJ DALEJ

Wzięłam udział w zabawie  organizowanej przez Malwinkę z bloga http://madebymalii.blogspot.com/ i jestem zachwycona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zabawa polega na tym, że osoba obdarowana przygotowuje upominki/candy dla następnych 2 chętnych blogowiczek, obdarowane przygotowują upominki dla następnych 2 chętnych blogowiczek ( każda dla 2) itd.... idea jest taka, aby się poznać i wymienić pracami.

Dla mnie Malwina przygotowała przecudne upominki i cukierasy. Kolory wyczytała chyba z gwiazd bo trafiła rewelacyjnie :-) Wszystko pięknie zapakowała i podarunki prezentowały się wyśmienicie ( choć i tak mówią same za siebie )

Malwinko bardzo Cię dziękuję, "13" okazał się super miły i radosny dzięki Tobie.

Zatem teraz ja szukam 2 chętnych blogowiczek, które chciałyby być obdarowane przeze mnie, a co dalej idzie przygotować upominki dla następnych 2 osób ( mam nadzieję, że jasno i zrozumiale to opisałam)
Kto pierwszy chciałby otrzymać np. torebusie?






14 komentarzy:

  1. Torebusie Twoje przepiękne, ta kolorystyka z poprzedniego posta śliczna :-) Ale ja niestety już nie mogę wziąć udziału w zabawie, bo już brałam w takiej udział więcej niż raz... Ale jestem pewna, że chętni się znajdą. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam do Ciebie przypadkiem (lubię takie przypadki!)
    Idea ta bardzo mi się podoba dlatego z chęcią również się dopiszę :)
    A teraz idę rozejrzeć się po Twoim zakątku, bo czuję, że same śliczności tu u Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalin witam Cię serdecznie, jesteś pierwsza :-) w zabawie "podaj dalej"

      Usuń
  3. Nie wiem czy zdążyłam?
    Jeśli tak to się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami jesteś 2 druga i zamykasz listę :-)

      Usuń
  4. Cieszę się,że wszystko się podoba i trafiłam w Twój gust:)Pozdrawiam cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To brzmi bardzo ciekawie :) Fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie zdążyłam;/ Oj wielka szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zdążyłam, ale gratuluję tym którym się udało )) i zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super zabawa, szkoda że się spóźniłam.

    OdpowiedzUsuń