piątek, 3 maja 2013

TROCHĘ INACZEJ

Niestety, ale weekend majowy w tym roku to mega porażka. W Łodzi leje i jest zimno... z grila nici......
nie napisze jak bardzo mnie to zdenerwowało ...........!!!!!!!!!

Chciałabym pokazać Wam następne torbisko tylko trochę w innej odsłonie :-) Uszyłam je dla ślicznej młodej kobitki, pełnej energii i pasji :-) - Gosieńki.
I aby nie było monotonnie powstał inny kwiatek - na szydełku. Nowa właścicielka była zadowolona - a co za tym idzie mi też sie uśmiech na twarzy pojawił.

Życze wszystkim słoneczka :-)





13 komentarzy:

  1. Torbisko przecudnej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne,duże i z ukochanym szydełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba, a kwiatek dodaje jej bardzo dużo uroku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kwiatek ;)
    Szuflada ma nowe wyzwanie #8 stworzone wprost dla Ciebie ;)
    Uściski kochana, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje balerinko:-) widziałam to wyzwanie ale trzeba tam użyc jakiegoś transferu\grafiki itp, nie mam na to pomysłu co mnie niepokoi :-( ale usilnie kombinuję i może cos wymyślę :-)

      Usuń
  5. Śliczna torebka, ładny, neutralny kolor, a kwiatek wyszedł cudnie!!! Podszewka jak zwykle super precyzyjna i profesjonalna! Gosia to szczęściara!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pooglądałam trochę u Ciebie jakie piękne rzeczy tworzysz, śliczne wszystko, te torebki świetne. Również chciałabym bardzo, by dobędało się wydłużyć, ileż by wtedy można było zrobić :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzi dziękuję za odwiedziny :-) ja tez cie podglądam :-) z ogromna przyjemnością

      Usuń
  7. Każda Twoja torba jest wyjątkowa, a wszystkie są piękne! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuję Wam za odwiedziny i komentarze :-) to dla mnie ogromna radość

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebeczka bardzo ładna a kwiatek to jak wisienka na torcie :))

    OdpowiedzUsuń