niedziela, 12 maja 2013

W JASNYCH BARWACH I WYRÓŻNIENIE

 
No i oczywiście weekend nie pozwolił na spędzenie czasu na łonie natury ... pech, straszny pech :-(
Było zatem spokojnie, domowo, rodzinnie i sennie :-)
Jednak ja z moim wrodzonym ADHD :-) i tak miałam ręce pełne roboty i na poprawę humoru powstały letnie torebki. Oczywiście bez dużej ilości kawy nie dałabym rady :-)
 
Torebki różnią się jedynie górnym paskiem : jedna ma kwiatowy, a druga biały
 
 
 





 
 
 
 
Dostałam ostatnio jeszcze jedno wyróżnienie - za co ogromnie dziękuję :-)
Wyróżniła mnie  Weronika z bloga RADOSNA TWÓRCZOŚĆ WERONIKI
Zasady wyróżnienia są następujące:
„Nominacja do Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "


Moje pytania do Was dziewczyny:

 1. Miejsce, które musisz zobaczyć?  Oświęcim
2. Co zawsze zabierasz z domu gdy wychodzisz? Błyszczyk i komórkę
3. Ulubiona potrawa teraz i z dzieciństwa? naleśniki
4. Twoje największe marzenie? Być spełnioną
5. Co właśnie czytam? "Raj pośrodku piekła"
6. Morze czy góry? morze
7. Kot czy pies? nie umiem powiedzieć.... nie mam ani jednego ani drugiego
8. Słodkości czy owoce? Owoce
9. Kawa czy herbata? zdecydowanie kawa
10. Twoja ulubiona pora dnia? noc
11. Mój autorytet? moja mama


Nominuję :


Przepraszam, że nie 11 blogów, ale ostatnio nominowałam i same rozumiecie ...

A moje pytania:
1. Samotność czy grupa ?
2. Książka czy gazeta/czasopismo ?
3. Ulubiony kolor ?
4. Zdjęcia czarno-białe czy kolorowe?
5. Kwiaty cięte czy w doniczkach?
6. Kino czy teatr?
7. Buty na obcasie czy płaskie ?
8. Ulubiony smak lodów ?
9. Złoto czy srebro ?
10. Książka czy ebook?
11. Spacer czy wycieczka rowerowa?

:-)

15 komentarzy:

  1. Torby oczywiście obłędne i bardzo kobiece:)Dziękuję Kochana za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne torby! Gratuluję wyróżnienia!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne torebunie, takie leciutkie i bardzo letnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie.Twoje prace są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne torby - takie delikatne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też pogoda nie dopisała w weekend, więc również rodzinnie i... u mnie szydełkowo :)
    Pozdrawiam i gratuluję kolejnego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za wyróżnienie!
    Torby jak zwykle super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne torby z pięknego materiału. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje kochane :-) uwielbiam Wasze komentarze dają mi dużo pary do pracy

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne torby,za wyróżnienie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne torby. I ta tkanina... Ach! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadrabiając zaległości dziękuję za wyróżnienie :)
    A torby piękne tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne torebki :)
    Bardzo mi się tu u Ciebie podoba, cudne rzeczy tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń