piątek, 17 maja 2013

WÓZEK - NEW LOOK


Z natury strasznie nie lubię niczego wyrzucać. Oczywiście ma to swoje dobre i złe strony :-) Dobre bo fajnie jest zrobić cos z niczego, Złe bo brakuje mi miejsca w szafach :-)

I aby z jednej strony wykorzystać materiał, a z drugiej nie wyrzucać wózka powstał o to taki przedmiot pożądania każdej dziewczynki. Moje dzieciaki w wózku wożą się wzajemnie i niestety, ale materiał szybko się popruł i zniszczył. Uszyłam więc coś o wiele mocniejszego, a i według mnie bardziej sympatycznego dla oka ( na róż mam już efekt wymiotny )





7 komentarzy:

  1. Bardzo ci to zgrabnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :))), ja też mam w genach zbieractwo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!!! Pomysłowa i zaradna mama to wielki skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz mieć zdolności,zeby poradzić sobie z takim zadaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję wszystkim za komentarze :-) melodia dla moich oczu i uszu

    OdpowiedzUsuń