wtorek, 18 czerwca 2013

KWIECISTE ETUI NA TABLET

A ja ostatnio strasznie zalatana.... ale szczęśliwa :-)

Udało mi się wyjechać w cudne miejsce do cudnych ludzi :-) do miejsca gdzie zawsze się regeneruję :-) Kochana M. znowu zadziałałaś jak lekarstwo - niby nic a tak wiele :-)
Co z tego, że jechałam bagatela 8,5 h pociągiem z 2 dzieciaków .... było wyzwanie i był sukces !!! 
a co za tym idzie - nagroda !!! A te kocham najbardziej ....

Dobrze mieć życzliwych obok siebie. A wy macie kogoś takiego ?
Życzę Wam abyście oprócz miłości znaleźli również przyjaźń

Ale mimo wyjazdów nie próżnuję :-)
Zaprezentuję coś nowego - etui na tablet w wersji dziewczęcej








3 komentarze:

  1. ja mam kogoś takiego.Niedługo tam wyjeżdżam:)
    ps. truskawki mam swoje ,w ogrodzie,codzienie 5 koszyczkow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ale nie wiem czy w tym roku uda mi się tam dotrzeć, za mało czasu a za dużo obowiązków ;( ale mam nadzieję , która zawsze mnie uskrzydla:). Etui cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam, ale teraz spotkanie się jest nieosiągalne - Polska za daleko... :-(
    Etui fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń