niedziela, 9 czerwca 2013

TORBA ALERGICZKI Z PRZEKRWIONYMI OCZAMI :-)

Po 30 człowiek ciągle dowiaduje się o sobie czegoś nowego :-) Niby wszystko już wie a tu proszę taaaaaaaka niespodzianka....... zostałam na stare lata alergiczką !!!!

Oczy czerwone i swędzące, zapchany nos z którego cały czas leci, lekka wysypka  - jakaś totalna masakra ..... nigdy na nic nie byłam uczulona a tu proszę ... nie umiem się jeszcze odnaleźć w nowej rzeczywistości :-)

i z tej okazji zaprezentuję Wam wersję torebki biało - czerwonej, takiej uczuleniowej :-), białe oczy z przekrwionymi naczynkami :-) - ale mam skojarzenie ..... takie mega pozytywne :-)






21 komentarzy:

  1. Mi się zupełnie nie kojarzy z alergiczną :D
    Ładnie się prezentuje, lubię połączenie bieli z czerwienią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo słodka torebeczka :-) Nie spodziewałabym się, że po 30. można zostać alergiczką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie ale zycie pisze swoją historię :-)

      Usuń
  3. Witaj w klubie, ja też po 30 ni w pięć ni w dziesięć zostałam alergiczką :) A torebka jest piękna, to połączenie kolorów bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo:)Nie mogę Cię chyba odwiedzać, bo każdą jedną torbę chciałabym mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba świetna! Zyrtek do środka, duuuużżżżoo zyrteku i torba wiosenno wakacyjna jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! ....dla mnie ta torba jest idealna. Powiem tak - pokochałam Twoje torby za te słodkie kwiatki , którymi je zdobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) od kwiatków się zaczęło :-)

      Usuń
  7. Znam te objawy, ale na szczęście nie na własnym, a męża, przykładzie ;) jednak wiem, jak bardzo to jest męczące...

    A torebka cudna, podszewki mnie wprost zachwycają, ta dbałość o szczegóły!!! Zachwycam się każdą z Twoich torebek, to prawdziwe cacka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miód na moje serducho, dziękuję bardzo

      Usuń
  8. ja mam jeszcze rok już się boję :))). Torba świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ty młodziutka jeszcze jesteś - ja to już dinozaur :-)

      Usuń
  9. Torba bardzo pozytywna i w cudnych kolorkach;)
    Co do alergii ,to mój syn cierpi tak samo jak Ty.Bez tabletki ani rusz,bo oczy popuchnięte ,nos zatkany,żyć się nie da.
    Powodzenia w walce z tym pieroństwem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba rewelacyjna, jak każda, która wyjdzie spod Twojej ręki. Alergii nie zazdroszczę, deszczyku życzę coby paskudztwo,które Cię uczula troche zmokło i dało Ci chwilkę oddechu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. deszczyk był ale się zmył :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. mam to samo z alergią:-)ale odczulanie trochę pomogło...pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń