piątek, 7 czerwca 2013

W KRATKE 2 LUB CDN....

Tydzień nad wyraz pracowity - niestety nie robótkowo :-( Upłynął mi pod hasłem wyjazdy, pakowanie , przyjazdy.... jakoś tak nasunęła mi się piosenka Maryli : wsiąść do pociągu byle jakiego ...:-)
Jednak jak bym mogła nie nadgonić tygodnia ? Jakże bym śmiała :-) .... zatem nadrabiam zaległości i przedstawiam Wam 2 torbę w kratkę.
Nie jestem z niej do końca zadowolona, coś mi w niej nie pasuje .. chyba jednak przesadziłam z kwiatkami. A wy co sądzicie? Oroszę o szczerość ! Nie obrażam się :-)




10 komentarzy:

  1. Spojrzałam na torbę bardzo surowym okiem i ... nie mam jej nic do zarzucienia :-) Ilość kwiatków jest w porzo :-) A jeśli mam być szczera to ta podoba mi się jeszcze bardziej jak kratka 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi, bez ściemy, bardzo się podoba. Kolorystyka superowa, rozmiar świetny. Ja jednak wolę nieparzyste liczby i może redukowałabym jeden kwiatuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym jeden kwiatek usunęła
    poza tym - może to wina zdjęcia - kwiatki są lekko krzywo
    ewentualnie można by wymienić guziczki na jakieś jednakowe perełki
    ale ogólnie bardzo fajna kolorystyka i podoba mi się użyty materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie super,ale jak mam się czepiać,to bym naprzemiennie dala kwiatki w kratkę i brązowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje torby wszystkie urzekają! Jak coś poprawić w tej to moim zdaniem jeden kwiatuch albo trzy kwiatuchy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostaw kwiatuszki w spokoju, po prostu przyzwyczaiłaś się do jednego. Dziękuje z chęć pomocy w sprawie torby :)), jak będę mieć problem, zgłoszę się :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torba i te słodkie kwiatuszki;) serdecznie zapraszam na mojego bloga w odwiedzinki bądź na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne wykończenie torby, te kwiatki są takie miluśne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkim bardzo dziękuję za komentarza .... już miałam odpruwać jednego kwiatka a tu torba znalazła swoja nowa właścicielkę :-) niech się dobrze nosi :-)

    OdpowiedzUsuń