niedziela, 2 czerwca 2013

W KRATKĘ

W kratkę................................... i nie mówię to o pogodzie :-) chociaż też by pasowało :-)

Tym razem bez kwiatków... powstała wersja XL. Pierwszy raz szyłam z materiału w kratkę i muszę się przyznać, że nie było to łatwe... jakoś tak zawsze mi się rozchodziło...poprawiałam, znowu poprawiałam itd. Torba jest długa, zmieści się spokojnie segregator, ale wygląda przyjemnie. Moja modelka ostatnio ma kryzys twórczy i nie chce pozować :-) zatem musiałam przystać na stawkę męskiego modela... a ceni się wysoko :-)
Kończę jeszcze wersję w kratkę, ale z kwiatkami - takie przyzwyczajenie :-) za kilka dni się pochwalę :-)




11 komentarzy:

  1. Torba jest bardzo ładna. A model to profesjonalista w swojej sztuce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fantastycznie, bez kwiatka tez cudna :) Lubię takie duże torby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba świetna, metka super, a model spisał się na piątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle cudo Ci wyszło. A model idealny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, tak dla każdego. I model jak poważnie podchodzi do zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie pojemne "wory" :)), gorzej ze znalezieniem czegoś w niej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby zwykła kratka a wygląda atrakcyjnie.

      Usuń
  8. Fajna kratka! A model bardzo profesjonalnie podszedł do zadania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! świetna torba...jeśli pozwolisz rozgoszczę się u Ciebie, bo bardzo tu kolorowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń