sobota, 1 czerwca 2013

WYMIANKA NA DZIEŃ DZIECKA

Dzisiaj będę znowu chwalić, tym razem śliczną, twórczą i zdolną osóbkę :-)

Zgłosiłam się do wymianki z okazji Dnia Dziecka w Klubie Twórczych Mam. Moją cudowną parą była Ania, która prowadzi bloga Szmatkowa Kraina Biedronki.
Ania przygodę z szyciem zaczęła niedawno a robi już arcydzieła. Moje dzieciaki zostały obdarowane cudnymi poduszkami.... myślałam o zwykłych poszewkach a dostałam cudeńka !!!!! wpadłam w zachwyt a moje dzieciaki z poduszkami się nie rozstają :-)
Aniu bardzo Ci dziękuję za tak cudowny prezent ..... szyj jak najwięcej i pielęgnuj tą umiejętność !!! a ja będę jeszcze polować na wymianki u Ciebie :-)

A to dowód że upominki się podobają :-)







A ja dla Ani przygotowałam na indywidualne życzenie Damy :




i podkładki dla mamy



ale to nie wszystko - w paczuszce ode mnie była jeszcze jedna torebeczka i jeden komplet podstawek ale nie mogę odnaleść zdjęcia :-( taka ze mnie ciapka :-(
Za to u Ani jest dokładna relacja z zawartości paczki :-) Zapraszam do Ani na bloga

Aniu jeszcze raz dziękuję !!!!

11 komentarzy:

  1. Ale owocna wymianka:)Kochana masz może schemacik tych ślicznych podkładeczek?Byś mi na maila podesłała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, wieczorkiem Ci podeślę , ja robię je ze środka serwetki :-) możesz tak wykorzystać każdy "środek" który Ci się spodoba

      Usuń
  2. Piękna wymianka - obydwie strony dały z siebie bardzo dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to chodziło :-) aby kazdy był zadowolony

      Usuń
  3. bardzo fajna wymianka :) Żałuję, że nie wzięłam udziału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że się podoba :) Ja na blogu wrzucam obie podkładeczki i obie torebeczki - ja się w tych rzeczach zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rówńiez, dzięki :-) i mocno pozdrawiamy

      Usuń
  5. super.Ja oczywiście o wymiance nie wiedziałam:/ Bo w takiej to bym udział wzięła chetnie.Ty też przygotowałaś cudne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asniu , wełniana kraino - zapraszam was do Klubu Twórczych mam - co chwila sa jakies fajne wymianki organizowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać po minkach że udana wymianka :)). Ja jestem dziewczynką :)) wiec myszka najbardziej mnie urzekła :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super wymianka! Dzieci uradowane, nie ma nic piękniejszego niż uśmiech dziecka!!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń