poniedziałek, 22 lipca 2013

MĘSKA RZECZ CZYLI HANDE MADE MOJEGO MĘŻA I BRATA

Może ktoś powie "przecież to blog o szyciu i robótkowaniu", ale nie mogłam nie pochwalić się zdolnym mężem i bratem :-) zresztą to też są prace ręczne :-)

Zatem mam przyjemność zaprezentować całemu światu jakie to cudowności zrobił mój szanowny mąż i mój szanowny brat !!!!
Ów cudo stanęło na działce gdzie spędzamy weekendy i dobrze się bawimy.
Nie ukrywam, że dzięki tym pracom ręcznym mamy trochę wolnego czasu, bo dzieciaki świetnie się tam bawią w sklep, warownie, miejsce do strzałów z pistoletów wodnych itp. Ponadto powstała ogromna piaskownica, w której zmieszczą się wszyscy koledzy i koleżanki :-)

Dzieciaki są zadowolone - a to przecież najbardziej szczerzy odbiorcy :-)

dzieło w całej okazałości
 po jednej stronie są schodki na górę i równia pochyła po której się wchodzi przy pomocy liny ( podciąga się )
 domek + piaskownica

 worek treningowy gdy ktoś się chce wyładować :-)

 huśtawki z opon o różnej wysokości: dla starszych i młodszych

12 komentarzy:

  1. Oj - fantastyczną rzecz pokazałaś! Gratulacje dla twórców! Brawo!!! :-) No nie mogę się nazachwycać - jak profesjonalnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  2. To się chłopcy spisali :)). Fantastyczna rzecz a jaka frajda że się udało i tak świetnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zdolnych masz chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolne chłopaki, nie ma co ;-) i zabawka dla dorosłych też jest (worek) hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zdolnych masz mężczyzn w rodzinie :) To wspaniały plac zabaw, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Panowie świetnie się spisali :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna rzecz! mój synek byłby przeszczęśliwy! Zdolni chłopcy!

    OdpowiedzUsuń
  8. no mój mąż, aż się zaczerwienił po tych komentarzach ... i dziękuję Wam bardzo bo jeszcze namówiłam go na huśtawkę dla mnie :-) - oczywiście się pochwalę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czadowy domek! Sama bym się w takim pobawiła. A z huśtawki chyba by mnie końmi nie ściągnęli. ;)

    OdpowiedzUsuń