sobota, 20 lipca 2013

PLAŻÓWKA

Lato rozkręca się na dobre... słonko świeci....cieplutko ...i każdy chciałby uprawiać "plaż-ing". Jednak w coś trzeba zapakować ręcznik, książkę, i inne atrybuty plażowego szczęścia :-) Nie wiem jak Wy, ale u mnie zawsze jest tego cała masa ...
I w związku z tym powstała torba " plażówka"  w rozmiarze XXXL oczywiście w 2 wersjach kolorystycznych,
Torba ma .. tu mam problem z nazwaniem tego czegoś :-), chodziło mi o zabezpieczenie przed wypadnięciem drobnych przedmiotów na plaży czy w aucie ...ściągane na tasiemkę ....najważniejsze, że funkcja się sprawdziła :-)

miłej i ciepłej rodzinnie niedzieli :-) pozdrawiam wszystkich, a w szczególności moich obserwatorów :-)


 











17 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tymi sznurkami.bardzo praktyczna torba

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Bardzo starannie wykonana i dopracowana w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta torba,a najbardziej podoba mi się w niej to,że po zaciśnięciu sznurka,nie dostanie się do niej ,,morze''piasku

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna opcja z tym niby woreczkiem w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga wersja kolorystyczna bardziej mi odpowiada :) A z tą tasiemką to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "ściągacz" to fantastyczny pomysł! Piekne torby, jak zwykla świetnie odszyte :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba! U mnie za 3 tygodnie urlop i przydałaby mi się taka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł z tą tasiemką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombowa sprawa z tym ściągaczem...już mi się marzy taka...ah...Będę musiała się po podobną kiedyś do Ciebie uśmiechnąć Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna torba! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torba i super pomysł ze ściągaczem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kwiatki to chyba skopiuję bez skrupułów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga kopiuj :-) to są kwiatki z Tildy więc nie mój patent, a wręcz znany powszechnie, powodzenia

      Usuń
  13. Dziękuję Wam wszystkim :-) z tych tasiemek tez jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są! Szkoda, że mam na plażę 700 km, bo wybrałabym się chętnie z taką torbą :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna, materiał, kwiatuszki, całość przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń