piątek, 5 lipca 2013

PODAJ DALEJ - CÓŻ JA WYSŁAŁAM ?

Jakiś czas temu brałam udział w wymiance "podaj dalej" i w mojej zabawie wzięły udział :
Katalin i Kamila

Katalin poprosiła o torebkę z biedronkami z posta BIEDRONECZKI SĄ W KROPECZKI i ją dostała oraz sprezentowałam serwetkę i podkładki





Kamilka z Jaśminowego Snu poprosiła o torebkę dla córeczki i też ją dostała. Oraz mim,o że jest szydełkująca :-) wysłałam również serwetkę i podkładki. Niestety, ale nie wiem gdzie posiałam zdjęcia.... ( ost. często mi się to zdarza :-( skleroza )

ale Kamilka zamieściła wszystko na swoim blogu do którego serdecznie zapraszam :-)

Dziewczyny pisały, że są zadowolone a to dla mnie było najważniejsze :-) Bardzo się cieszę i serdecznie Was pozdrawiam

4 komentarze:

  1. No ba!!! Jak tu nie być zadowolonym z takich rarytasków...?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prezenty :-) szkoda, że ja nie mogę barać udziału w takich wymiankach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że zadowolone :D Potwierdzam w 100% :)
    Ogromnie dziękuję za przepiękne prezenty :) A Moja Tosia jest przeszczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń