poniedziałek, 29 lipca 2013

SŁOŃCE, SŁOŃCE :-)

Generalnie chyba mi trudno jest dogodzić...zimno źle, gorąco źle...
Jednak takie upały potrafią wykończyć każdego, więc będę trzymała się tezy, że co za dużo to nie zdrowo !!!
Weekend był cudny , ale to nie zasługa Słońca :-)chociaż pewnie też miało wpływ na samopoczucie imprezowiczów :-)
Ale jak jest słońce to i musi być torba słoneczna :-)

Pozdrawiam wszystkich .... chciałoby się powiedzieć ciepło...jednak w aktualnych okolicznościach pominę wszelkie słowa mające w domyśle "upał" :-)






8 komentarzy:

  1. Twoje torby mają bardzo fajny... no właśnie - fason(?)... chociaż akurat za żółtym nie przepadam... w takim przypadku należy pisać pozdrawiam letnio ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiennie się zachwycam Twoimi torbami :). Ale chyba najbardziej lubię taką w z czerwonego gładkiego i wzorzystego materiału :). Rewelacyjne wszystkie :)!!

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie,idealna na słonce:)
    u mnie dziś zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie z tym dogadzaniem :)). Najlepiej to chciałabym umiarkowany klimat ze słoneczkiem i przyjemnym wiaterkiem i bez duchoty :)). Torba bardzo słoneczna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, wakacyjna torba! Bardzo fajny ten żółty materiał :) U mnie dzisiaj pogoda daje chwilę wytchnienia od upałów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna :) Taka w radosnym klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardo mi się podoba, bo ja lubię połączenie żółtego z czarnym :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo Wam dziękuję - mi się torba podoba choć ma ostre kolory - tzn rzucające się w oczy .. ale przecież musimy się czymś wyróżnić :-)

    OdpowiedzUsuń