środa, 3 lipca 2013

TORBA ALERGICZKI 2


Upał.. cudnie, choć dla mnie trochę za gorąco... weekend za mną udany, a następny zapowiada się jeszcze bardziej kolorowy :-)
Niestety cierpią na tym prace, gdyż czasu na szycie mało :-( Pomysłów mam tak dużo, że troche mnie to denerwuje, że czasu nie mam... że gorąco... że grill za grilem.... oczywiście to tylko takie pozorne nerwy :-) kocham spędzać czas z rodziną i przyjaciólmi na działce, przy grilu, przy piwku :-) ale potrzebuję samorealizacji na większych obrotach :-) A rozdwoić się nie umiem :-(

Ostatnio powstała toreba "alergiczki 2" tzn. inna wersja czerwono-białej torebki. Ta bardziej mi się podoba, bo jest bardziej wyrazista.




14 komentarzy:

  1. pewnie zadam głupie pytanie,bo powinnam gdzieś doczytać:D.........dlaczego ona jest alergiczki??:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo dowiedziałam się że jestem alergiczka i kojarzy mi się z przekrwionymi oczami :-)

      Usuń
  2. O pięknie ci te torby wychodzą :) Ja mam jak ty chciałabym więcej a czas na coś innego ucieka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest! Bardzo podoba mi się ta wzorkowa tkanina :)! Gdzie ją zdobyłaś:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowa :)
    PS. A propos - a jak tam Twoja alergia? Lepiej???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety koszmarnie, jeszcze do tego przypętało mi się zapalenie oczu ( widocznie zatarłam swędzące oko) i przez to wszystko mi się ciągnie.... buuuu

      Usuń
  5. Podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest :-) pięknie odszyta i kolorystycznie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna torba! Jak zwykle genialnie wykonana! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torba, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna torba - bardzo lubię tą kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam dziękuję :-) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybyłam z rewizytą i zostaje na dłużej, bo piękne rzeczy się tu tworzy :)

    OdpowiedzUsuń