poniedziałek, 8 lipca 2013

ZEBRAŁO MI SIĘ NA WSPOMNIENIA :-)

Zebrało mi się na wspomnienia ..... przy pewnych okolicznościach człowiek zagłębia się w przeszłości ... u mnie na szczęście jest to pozytywne zagłębienie we wspomnieniach, naładowane olbrzymim ładunkiem miłości, spełniania i radości :-)
Ostatnio mój synek skończył 7 lat... taki był malutki, drobniutki - jednym słowem mój najukochańszy dziubek :-)

To dla niego szyłam po nocach pościel :-) miała być piękna, cudna wręcz idealna... oczywiście praktyka pokazała, że prześcieradła są nieprzydatne - bo która niewyspana mama stałaby i prasowała falbany? - nie ja :-) mimo że kochałam całym sercem; za to wszystko inne służyło długo i jeszcze Lulka skorzystała:-)
















14 komentarzy:

  1. Piękne te komplety:)Synka pościel mam od sasa do lasa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Pięknie uszyłaś tą pościel! Podziwiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, czyżbyś myślała o trzecim maleństwie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi to przyszło do głowy... :)a dokładnie,że już w drodze:)

      Usuń
    2. Dziewczyny ...... oj chciałabym ale niestety nie :-( raczej pozostanę przy 2 maluchów :-)

      Usuń
  4. Żebym to ja miała takie zdolności,byłabym szczęśliwa,a tak kurczątko to zwykłej podszewki uszyć nie umiem;)
    Piękna pościel i faktycznie zastanawia fakt ,czemuż to tak wzięło Cię na wspominki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! Ty to wszystko sama uszyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się tak nauczyć szyć, żeby w przyszłości skorzystać dla mojej potomności :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne te kompleciki! Podziwiam Twój talent krawiecki. Do mnie też niebawem wspomnienia zawitają, moja córcia za miesiąc kończy 2 latka... To takie wzruszające :) Najlepszego dla syneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne komplety, pasują i dla chłopczyka i dla dziewczynki. Cudne materiały wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka pościel uszyta przez mamę to wspaniała pamiątka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam dziękuję za docenienie moich talentów :-) zdjęcia robiłam tez 7 lat temu :-) czas leci nieubłagalnie ....

    OdpowiedzUsuń