poniedziałek, 12 sierpnia 2013

BEŻOWO

Trzeba trochę odejść od wydeptanej ścieżki i spróbować czegoś nowego :-) ale nie całkowicie ... tylko pod względem materiału :-)
powstała zatem torebeczka w beżach dla małej dziewczynki - oczywiście recykling :-)

Dzisiaj ma być deszcz "spadających gwiazd" - oglądacie ?
Ostatnio na działeczce oglądaliśmy gwiazdy całą rodzinką opatuleni w kocyki - było bosko !!!! i tez były spadające gwiazdy! no oczywiście nie było ich tak dużo, ale parę życzeń udało się pomyśleć :-) mocno wierzę, że się spełnią !!!!





13 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny zestaw kolorystyczny, a za te kwiatki cię podziwiam :) Ja niestety gwiazdek nie oglądam, a przydałoby się parę życzeń posłać do góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzenia można posłać zawsze !!!! nawet bez gwiazdek :-)

      Usuń
  2. Prześliczna torebeczka, kolorki dla osoby dorosłej też by się sprawdziły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez o tym pomyślałam, ale miałam reszkę materiału

      Usuń
  3. Ładna i fajne połączenie kolorków :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i zaraz pędzę do ciebie :-)

      Usuń
  4. Twoje kwiatuszki są zawsze takie idealne

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna jest ta torebka.Bardzo podoba mi się połączenie bieli z pomarańczem;)
    Niestety gwiazd nie oglądałam,bo w Irlandii nie było tego widowiska;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :-( bo warto popatrzeć czasem w niebo

      Usuń
  6. Super torebusia :) szukałam właśnie fajnych wzorów torebek dla dziewczynek i bardzo się cieszę że trafiłam do ciebie- czuję się zainspirowana ;) chętnie zostanę na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło i cieszę się jak będziesz mnie częściej odwiedzać :-)

      Usuń
  7. Perseidy zaliczyłam w zeszłym roku - niezapomniane wrażenia. W tym roku niestety zabrakło mi czasu, ale na przyszły znów się szykuję :) A torebeczka śliczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń