sobota, 31 sierpnia 2013

LOVE


Dni płyną nieubłagalnie i cały czas mam poczucie ogromnej straty !!!!
Koniec laby dla moich pociech - rosną bez względu na wszystko, dorastają i zaraz mi uciekną z gniazda :-(

Dziubek - idzie do pierwszej klasy... duże wyzwanie zarówno dla niego, jak i dla mnie...
Lula - stanie się przedszkolakiem ... drżę jak sobie da radę ....

Ale jak to w życiu bywa dzieci dają sobie radę, a mamy muszą przyjąć do wiadomości, że nie są potrzebne na każdym kroku .. a szkoda :-(
i tu już mój ból istnienia :-) jak zaakceptować poszerzający się horyzont własnych dzieci? jak zaakceptować, że nie jestem najważniejsza? że zaczynają mieć swoje sprawy? swoje tajemnice?

pozostaje mi jedynie KOCHAĆ i wspierać

LOVE - Kocham Was dzieciaki :-)

PS zaczynam urlop - dużo planów szyciowo-szydełkowych .. tylko czy osiągnę założony cel? czy leń zwycięży ? :-)



12 komentarzy:

  1. no cóż taka kolej rzeczy, ja się łapię często na tym że jestem zdziwiona jak duże już mam dziecko. A torebeczka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez obaw,pierwszaki i przedszkolaki bardzo potrzebują mamy. Obejrzałam torebki, wszystkie są wspaniale uszyte i piękne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ....łap te wszystkie chwile, bo one tak szybko uciekają. Pamiętam doskonale jak moje dzieci szły do przedszkola , szkoły...jak się denerwowałam , nie mogłam skupić w pracy...a teraz patrzę na dorosłe już osoby i myślę sobie...dlaczego czas pędzi tak szybko ? Torebka wyraża wszystko to co czujesz, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety dzieci rosną,ale uwierz mi,że każdy etap ich dorastania jest fajny.Zmieniają się nasze relacje z nimi i to jest ciekawe;)
    Wszystkie Twoje torebki są śliczne,ale ta jest szczególna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. za szybko za szybko!!! a torebka jest megaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Och tak dzieci rosną a u nas zawsze w myślach zostają małymi elfami hihi
    Torba super i napis brawo ;))
    Wspaniałej pogody na pewno się przyda jutro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to co napisałaś o dzieciach i jakie prawdziwe :-) Torebka wypasiona! życzę pracowitego urlopu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torba, aż przyjemnie popatrzeć i poczytać takie miłe słowa :-) Trzymam kciuki za urlopowe prace! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę napisz mi Twój adres domowy:) do wyminaki jesiennej
    nerwusia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba świetna :)
    Podejrzewam, że nieprędko odejdzie Twoja wszechobecna matczyna troska. Ja jestem najmłodszą siostrą dwójki braci, mimo że dziś 23 na karku to dla mamy jestem wiecznie kimś kogo trzeba otoczyć troską, przynieść słoiczek malin i obrać jabłuszko :D ojjj kochana ta moja mama :)) Twoje dzieciaki też na pewno doceniają taką zdolną mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justek bardzo Ci dziękuję :-) fajnie jak dzieci to doceniają :-)

      Usuń