poniedziałek, 26 sierpnia 2013

STARE ZASŁONY I CO DALEJ ?

Generalnie wszystko co szyję - szyję z materiałów z tzw. "drugiej ręki". Materiały znajduję w szafie u cioci, babci, koleżanki lub w lumpeksach :-)
Ogromną radość sprawia mi szukanie cudeniek w wielkich koszach w lumpkach.... Znam jedną osóbkę :-) która powiedział mi kiedyś, że podczas moich łowów wpadam w szało-trans i dźwięki, które wydaję ( "oj" , "aj", "jakież to piękne", "cudo", "ach" , "a widziałaś to? ") mogą być średnio zrozumiałe przez osoby postronne :-) Generalnie chciała mi delikatnie powiedzieć, że wzbudzam zainteresowanie innych odwiedzających lumpki - gdyż z koszy wstaje jedynie moja dolna połowa ciała i słychać gdzieś z głębi moje achy i echy :-)
Ale przecież trzeba mieć w życiu odrobinę szaleństwa - prawda ? :-) Skakać z samolotu ani sportów ekstremalnych nie będę uprawiać ( boję się wysokości) to chociaż po lumpkach poszaleję :-)

Poniższa torba powstała ze starych zasłon - chyba od teściówki:-) już trochę rachubę w źródle pochodzenia materiałów :-)






34 komentarze:

  1. Bardzo fajny wzór. Świetny pomysł na torbę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze umiejscowiony wzór - piękna torba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Material na torbe fantastyczny i uwazam ze dobrze wybralas szyjac wlasnie torbe, efekt jest superowy...A te napady lumpeksowych szalenstw to ja znam, a co najgorsze, mam jeden lumpeks zaraz na przeciwko mojej pracy i jak wychodze to musze sie doslownie na sile odwracac w druga strone bo bieglabym tam codziennie...stara i glupia, ale jak wiemy na ta chorobe nie ma lekarstwa, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie mam blisko pracy do SH a te które uwielbiam sa ok 400 km :-( zazdroszczę

      Usuń
  4. Wow! Piękna! Świetnie spasowany motyw! Wygląda ekstra! Jak duża jest ta torba?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torba,teraz tylko biegać z nią do sh. :-))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety "przechwyciła" ją bratowa :-)

      Usuń
  6. Świetna torba, bardzo stylowa. Pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
  7. No i proszę jakie cudo :) Ja też uwielbiam szycie z z drugiej ręki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super jest stworzyć coś fajnego za małe pieniądze :-)

      Usuń
  8. fajnie,e wykorzystujesz w taki sposób materiały.Torba wyszła bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wyszła Ci cudnie, a wzór jest wprost bajeczny! Jestem bardzo "za" wyszukiwaniem takich perełek i nadawania nowego życia zapomnianym lub niechcianym już materiałom :) Zwłaszcza, gdy efekt jest taki, jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna torba wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska!!!!

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Twoją wymiankę ale nie wiem czy zdążę coś przygotować ... ale może :-)

      Usuń
  12. Wspaniała torba!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. To u Ciebie nic się nie marnuję. Podziwiam nadajesz drugie życie :)), szczerze nie spodziewałam się myślałam że zawsze są to wyselekcjonowane materiały.

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana fantastyczna torba I powiem ci że doznałam szoku bo takie same zasłony miała moja mama wspomnienie z dzieciństwa mam dzięki tej torbie;-))))

    pozdrawiam I zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wzór! Wyszło retro i super jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. super ! Gratuluje ;] Przynajmniej nic sie nie zmarnuje a po co ma leżeć stara zasłona w szafie ;)

    http://loli-la-lu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny materiał, super torba :) Sama szyłam niedawno podobną, a w SH można dostać fajne rzeczy - też poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba jest wyjątkowo oryginalna- ten motyw po prostu oczarowuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja chce takie zasłony wyrzucić...oj teraz już tego nie zrobie. Naprawie maszynę i uszyję taka torbe. Pozdrawiam i dziękuję za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  20. GENIALNA!!! JA też uwielbiam chodzić do sklepów z rzeczami drugiej szansy ;) Czasami naprawde bardzo oryginalne materiały i różności można tam znaleść. A ile pomysłów! Ale torba z zasłon wyszła fantastycznie.
    Musze zrobić u siebie jakiś przegląd szmat bo mam ich sporo i nie wiem co z nimi zrobić.. Teraz podsunełaś mi pewien plan ;) Dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. zasłony na torebki nadają się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torba, super wzór. Pozazdrościłam Tobie tej zasłony :)
    Doskonale Ciebie rozumiem. Na mnie w sh ludzie patrzą dziwnie kiedy wykupuję wszystkie zasłony, prześcieradła i poszwy. Czasami nawet ktoś skomentuje typu: "Pani, ale toć to dziury ma" otrzymując odpowiedź "Nie ma problemu, uda się z tego wykroić spodnie omijając dziury" dziwi się jeszcze bardziej :)
    Też już tracę rachubę co z czego, ostatnio uszyłam krótkie spodenki i za czorta nie wiem czy one są z prześcieradła czy z poszwy :)

    OdpowiedzUsuń