wtorek, 10 września 2013

ORGANIZER DO TOREBKI

Dzisiaj kilka faktów o mnie :-)

- uwielbiam wielkie i obszerne torbiska mimo mojego małego wzrostu ( 165,5) :-)
- jestem zodiakalną panną która ubóstwia ład i porządek
- lubię często zmieniać torby

Niestety przy dostępnych torbach w sklepach połączenie moich powyższych cech bywa czasami niemożliwe, a wręcz niewykonalne :-)
Duże torby w sklepach mają mało kieszonek - lubi ich totalny brak, co w rezultacie nie sprzyja utrzymaniu porządku. A częste zmiany torebek wiążą się z ciągłymi "przemeblowaniami"  z torby do torby.

Zatem wpadłam na pomysł : uszyję sobie organizer. Owszem produkowane są podobne ale nie mają tego fajnego uroku :-)
Zresztą ten jest szyty "na miarę" mojej torebki :-) Pozwala mi utrzymać porządek a przeniesienie go z torby do torby nie stanowi problemu :-)














25 komentarzy:

  1. Fantastyczny:)Też by mi się taki przydał:)Też uwielbiam wielkie torbiszony i czasami mam problem ze znalezieniem potrzebnej rzeczy...i do zmiany torebek idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to jest absolutnie genialny pomysł, powinnaś opatentować, ile z nas ma przecież bałagan w torebce, u tak jak piszesz teraz robią torebki prawie puste w środku, mało jest przegródek. Taki organizer to super pomoc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - pomysł jest genialny, do opatentowania! Zrobisz furorę :-)

      Usuń
  3. o rany:) organizer fajny,bardzo fajny.Ty masz tak zawsze poukładane w torbie?u mnie to muszę wysypac wszystko żeby coś znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wynalazek!!! Na prawdę czapka z głowy :) Też uwielbiam porządek w torebce i zawsze wkurza mnie jak coś się wala luzem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam ale mała to jestem ja(159) bo 165 to już wysoka:)
    uwielbiam torbiszcza, małe kobiece torebusie to nie dla mnie(nie jestem chyba kobieca) i jako zadiakalna Panna również w miarę potrzeb wolę lekki porządek nawet w torbiszczu.
    Pomysł świetny.Ja noszę 2 kosmetyczki+portfel a i tak co kilka dni wywalam jakies papiórki, banderolki, paragony .
    Kobiety mają rację, opatentuj.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuje, ale niestety produkt jest juz opatentowany :-( niestety, ja z potrzeby zaczełam się tym tematem interesować i podobnego typu organizierów jest mnóstwo http://allegro.pl/listing/listing.php?string=organizer+do+torebki&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y

    OdpowiedzUsuń
  7. Organizer świetny, wszystko, co niezbędne kobiecie ma w nim swoje miejsce i jeszcze do tego uszyłaś go w pięknych, delikatnych kolorach, każda zoodiakalna panna o takim marzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. No po prostu świetny!! Ja mam wieczny bajzel w torbie i ciągle szukam jak nie błyszczyka to telefonu albo portfela .Te nożyczki w torbie mnie urzekły ,jesteś przygotowana na 100% do wyjścia hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nożyczki są bo bardzo często mam jeszcze na wierzchu wrzuconych kilka motków włóczki :-) i coś tam sobie ukradkiem szydełkuję :-)

      Usuń
  9. Genialny pomysł, a wykonanie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow pozazdrościć pomysłu;))Genialny!!Powinnaś to opatentować;)
    Niestety dla mnie taki organizer zamiast pomóc,byłby tylko kłopotem.Nie jestem poukładana i praktycznie nie korzystam z kieszonek w torbie;)Zanim coś wyciągnę muszę się nieźle nagrzebać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) ja tez zawsze grzebałam i dlatego uporządkowałam swoją rzeczywistość :-) kiedyś oglądałam serial "Kasia i Tomek" i brozik w jednym z odcinków aby coś oszukać w torebce musiała wszystko wysypać :-) i to właśnie była moja torba :-)

      Usuń
  11. Ten organizer to wspaniała sprawa. Sama bym sobie taki uszyła, gdyby nie fakt, że w tej kwestii jestem.... no powiedzmy beztalenciem....:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jak tak patrzę na te cudeńka...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku mi też by się przydał taki organizator, nigdy nie mogę nic znaleźć, a jak dzwoni telefon, to musi zadzwonić jeszcze raz :D Super pomysł i bardzo ładny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne są te organizery.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne są te organizery.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć :)

    Pięknie wykonany, aż miło popatrzeć. Btw, mam wrażenie, że Twój organizer ma jeszcze jedną, ogromną przewagę nad tymi, które widziałam i które sama kupiłam - jest dość sztywny. W moim przypadku miękkie organizerki typu szmatka bardziej przeszkadzają niż pomagają - nawet jeśli wypełnione są rzeczami, zginają się w torebce i wszystko się z nich wysypuje (chyba, że idealnie pasują wielkością). To strasznie wkurzające :(

    Wystarczył sam materiał, czy usztywniałaś go czymś dodatkowym w środku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za słowa uznania. organizer rzeczywiście dodatkowo usztywniam, w zależności od rodzaju materiału 1 do 5 warstw fizeliny. Zazwyczaj stosuje grube materiały, żakardowe lub zasłonowe i wtedy wystarcza góra 2 warstwy :-)

      Usuń
  17. Super organizer!
    Co z tego, że są gotowe jak ja ich nigdy nie spotkałam, a nawet nie szukałam?
    Teraz tylko maszynę puścić w ruch i może w końcu będę też miała w torbie porządek?
    Dziękuję najpiękniej jak potrafię za ten i inne pomysły i fajne tutki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny organizer!! i widzę że mamy dużo wspólnego- obie mamy ten sam wzrost, uwielbiamy duże torbisze i jesteśmy spod znaku panny, a do tego szyjemy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny organizer, marzę by sobie taki uszyć tylko zdolności brak :)

    OdpowiedzUsuń