środa, 16 października 2013

DRZEWKO


Szybko mi ostatnio płynie czas - zbyt szybko... a porównałabym to do najszybszej lokomotywy !!!!
Nawet parę puszczam jak ta lokomotywa :-) Ciągle jestem w tzw. niedoczasie i nie bardzo mam pomysł jak to zmienić ... chyba trzeba wziąć głęboki wdech i wydech, wdech i wydech - i spróbować wrócić do równowagi emocjonalno-fizycznej.

Zatem w ramach wdechu zaprezentuję torebeczkę uszytą, jakiś czas temu ... na zasadzie refleksji
a w ramach wydechu uśmiech który koi moje skołatane nerwy :-) uśmiech dziecka :-)












22 komentarze:

  1. piękna torebka, a aplikacja cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż tu więcej dodać-aplikacja bajka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aplikacja to stara bluzeczka Uli - jak to zawsze u mnie bywa recykling :-)

      Usuń
  3. Śliczna aplikacja, super kolory - jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoooo! Boska aplikacja! I uśmiech bezcenny i cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebka a córcia prześliczna,pozdrawiam gorąco Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. niestety ale chyba nie napisałam tego dokładnie - to stara bluzeczka Lulki którą zaadaptowałam na torebkę - niestety to nie moje dzieło :-(

      Usuń
  7. Piękna torebeczka :) Bardzo fajne to drzewko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie skarby się zmieszczą w tej cudnej torebce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana dostałam dziś paczuszkę od Ciebie:)
    jest boska:)
    serdecznie dziękuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę że tak szybko doszła :-) zatem niedługo zaprezentuję na blogu Twoje cudowności :-)

      Usuń
  11. Superancka torebka, bardzo oryginalna i pewnie czasochłonna... No właśnie - dużo czasu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny motyw a z tym się kojarzy zapewne dużo pracy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu - mylne wrażenie - tak jak pisałam wyżej to aplikacja kupna :-( ale bluzeczka do niczego się już nie nadawała więc będzie cieszyć oko inaczej :-)

      Usuń
  13. Słodka ta torebka i tak starannie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super torba! Bardzo pomysłowa i fajnie uszyta:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i starannie wykonana praca.

    Zapraszam po wyróżnienie: http://marzenkamarzenka.blogspot.com/2013/10/wyroznienie.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń