sobota, 12 października 2013

KOMINY - ZIMA ZA PASEM

Ostatnio wieje chłodem ( szczególnie dzisiaj) ..... coś mi tu pachnie zimą. Przyznam się Wam, że to nie jest moja ulubiona pora roku. Nie lubię marznąć. Mimo to, pora roku zobowiązuje i powstają ostatnio dzieła mające przynieść ciepło i otuchę przed zawieruchą.
Dla mojej koleżanki i jej uroczej córeczki powstały kominy-bliźniaki, czyli wersja dla kochających się kobitek :-)
Przed obiektywem stanęła Lulka, jednak w wersji dla dużej kobietki :-) gdyż "mamo ja jestem już duza :-) "







11 komentarzy:

  1. Ale Fajne:)Tak fajne,że postaram się zgapić wzór dla siebie,bo włóczka czeka na komin,a czasu brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo :-) łatwo się robił i robótka szybko przybierała

      Usuń
  2. Lulka faktycznie już duża ;-) Kominy piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! I wzór, i kolor, i bardzo już duża modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kominy super:) jak i dla mamy jak i dla córy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :-) aż się czerwienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolor tych kominów, na pewno skutecznie będzie rozgrzewał w zimę Wasze zmarznięte szyjki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kominy, oplotła bym się cała :)) bo straszny ze mnie zmarźlak :))

    OdpowiedzUsuń