niedziela, 20 października 2013

WYMIANKA U DECKUPAGEKINII

Wzięłam udział w wymiance u Decupagekinii


Niestety, ale moja para wymiankowa nie miała odwagi poinformować mnie o rezygnacji z wymianki .... tak przynajmniej wyglądało to z mojej strony. A szkoda, bo przecież wszystko można było wyjaśnić i ustalić .... no cóż pozostał niesmak.

Ale organizatorka stanęła na wysokości zadania i przejęła na siebie zobowiązania mojej pary wymiankowej. Bardzo Ci dziękuje :-)
I TAKIE CUDOWNOŚCI dostałam od Dekupagekinii









A to co ja przygotowałam dla niej :-)
Torba  - ze starej zasłony - cd historii z zasłoną z mojego bloga :-)





 








 

11 komentarzy:

  1. Cudowna wymianka! Fantastyczne prezenty z obydwu stron :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...przykro jak ktoś nie wywiązuje się z obietnicy.
    Ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło.
    Śliczne serweteczki zrobiłaś i torba mi się podoba.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że wymiankowa para tak się zachowała...Ale za to pochwały dla Kingi, że stanęła na wysokości zadania :). Przepiękne rzeczy dla nie przygotowałaś :). Śliczne serwetki i torba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowe serwetki i torba biją wszystko inne na głowę. Brak informacji o rezygnacji z wymianki, to nawet komentarza nie wymaga. Nie zrażaj się, z reguły dziewczyny bardzo się starają, żeby komuś zrobić przyjemność i to jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Twój niesmak co do tej pary. Nie jest fajnie, gdy ktoś nawet nie wyjaśni, o co chodziło. Za to dobrze zachowała się organizatorka:) Bardzo ładną torbę uszyłaś, ten materiał jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy podarowałaś, na pewno obdarowany bardzo się cieszy, ta torba jest prześliczna :o!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo dla organizatorki :)). Co do pary wymiankowej nie rozumiem jak dla mnie jest czas żeby zrezygnować, przeprosić i to jest lepsze jak udawanie że się nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizatorka na medal;) a wymianka udana;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tu u ciebie kreatywnie :) Rozgoszczę się na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wymianka w końcu doszła do skutku. Wszystko super, ale ta torba to jest już mistrzostwo! Strasznie, ale to strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń