środa, 6 listopada 2013

DO KOMINA MUSI BYĆ CZAPKA


 
Jakiś czas temu pokazywałam Wam kominy dla mamy i córki :-)
ale cóż to byłby za komin gdyby nie miał do kompletu czapki :-) ...jak mus to mus
 
Na zamówienie uroczej Zosieńki miał powstać piękny motyl i jak ja, biedna ciotka mogłabym nie spełnić życzenia pięknej blond główki ???????
 
Idealnie do motylka wkomponowały się kolorystycznie i nie tylko koraliki zagracające dno szafy uroczej Gosi :-) Dziękuję za podarek - wykorzystałam ku radości małoletnich :-)
 
ps chociaż motylek okazał się za mały w oczach Zosieńki :-( mam nadzieję, że rozświetli jej jesienne ponure dni :-)
 
 
 








17 komentarzy:

  1. Cudna czapka :-) Wg mnie motyl idealny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo,ale to bardzo podobają mi się te Twoje motyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :-) gdybym miała więcej odwagi też takiego nosiłabym na czapce :-)

      Usuń
  3. Oj to Zosieńka chciała chyba samego motylka,skoro ten na pól czapki jest za mały:)Piękny motylek,ja o tak ślicznych skrzydełkach nigdy nie zrobiłam.Masz może wzór na komin?mogłabyś podesłać:)albo napisać ile tam łańcuszka idzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję Ci podesłać wzór na komin, ale musze odszukać gazetkę :-)

      Usuń
  4. Śliczna czapeczka!!! Motylek pięknie się prezentuje, cudny!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosieńka musi faktycznie uwielbiać motyle :) Czapeczka przeurocza i z pewnością rozświetli każdemu pochmurne, jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe damy mają swoje wymagania... ;-) Ja byłabym zadowolona z takiego motyla :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ona jest zadowolona... ale chyba jeszcze jeszcze jeszcze - strasznie to urocze :-)

      Usuń
  7. Czy Zosia nie zauważyła, że ten śliczny, błyszczący motylek jest większy od prawdziwego? Świetna czapka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyła :-) ale taki miał być dużżżżży !

      Usuń
  8. Motyl elegancki i idealny rozmiarowo jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny motylek z koralikami, na pewno wszystkie koleżanki zazdroszczą :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motylek idealny pięknie się prezentuje na zgrabnej czapeczce :))

    OdpowiedzUsuń