poniedziałek, 9 grudnia 2013

MATA NAD ŁÓŻKO

Ostatnio wieczorkami oglądam zdjęcia .... tak jakoś mnie naszło  ... nie umiem tego wytłumaczyć i natrafiłam na zdjęcia pierwszych moich dzieł :-)
zatem będzie wpominkowy post :-)

Matę uszyłam dla Dziubka nad łóżko :-) wtedy uważałam, że jest boska :-) podzieliłam ja na kwadraty i naszyłam miękką cześć od taśmy rzepowej - założenie było takie, że samodzielnie będzie można przyczepiać w różnych miejscach oddzielne elementy np. słońce, księżyc.

Dziubek ją bardzo lubił - a teraz mam nadzieję że się przydaje w przedszkolu :-)
a na tle maty robiłam zdjęcia Dziubka do chrztu :-) aż łezka mi się zakręciła :-)










21 komentarzy:

  1. Śliczna,
    jak ten czas leci ;))
    Jak tam przygotowania świąteczne, działasz?
    Uściski balerinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mata wspaniała ☺ Gdy patrzę na zdjęcia moich pociech,
    też mi się łezka w oku kręci. My matki tak mamy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bajer! Dlaczego nie wiedziałam o takich cudach, kiedy moja Niunia była malutka???

    OdpowiedzUsuń
  4. mata świetna!!!ale jaki elegancik:D!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna mata i synuś prześliczny.:-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. bo ta mata była boska!!! :-) synuś przesłodki facio :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mata bardzo mi się podoba. A ten gość w garniturze - niezwykle przystojny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przystojniak :)) mata cudna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziutka! A Dziubek to niezły przystojniak! :D Uważaj na niego za kilkanaście lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki skromny gest w Twoją stronę :) O tu: http://vaylebyme.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award-x2-thank-you.html Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  10. O rany ale super pomysł taka mata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała mata!!! Synuś przesłodki i prześliczny!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszła wspaniale, a dziecko widać było niesamowicie zadowolone!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mata jest fantastyczna;)
    a Mały na fotkach rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mata świetna a przystojniak super

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na wymiankę czekoladową:)

    http://dekupagekinii.blogspot.com/2013/12/wymianka-czekoladowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ale brak czasu uniemożliwia mi skorzystanie z zaproszenia :-(

      Usuń
  16. Bardzo dziękuję za komentarze .. przepraszam że dopiero teraz

    OdpowiedzUsuń
  17. ta mata jest rewelacyjna :-) a synuś to prawdziwy przystojniaczek :-)

    OdpowiedzUsuń