wtorek, 3 grudnia 2013

WŚCIEKŁE ŚWINKI Z EFEKTEM NIEWYSPANIA


Czy komuś z Was udało się wygrać z czasem ?
mąż śmieje się do mnie : " że śpię w nocy to mi się robota zbiera :-) ".. coś w tym jest :-)

gonię gonię a i tak wiem, że doby bardziej nie rozciągnę ... taka pogoń za uciekającą marchewką

Jednak mimo to jest w tym ukryta satysfakcja z wygranej każdej minuty
a może satysfakcja z bycia potrzebną ? satysfakcja z wykonanej pracy, która się podoba i powoduje uśmiech na twarzy ?
a może satysfakcja z dokonanego wyboru, jak tą poszczególną minutę chcę spędzić ?

powodów może być wiele - finał jest jeden JESTEM MEGA NIEWYSPANA :-) i to jest fakt,
z którym nie jestem w stanie polemizować :-) a najgorzej, że w ostatnim czasie w doszłam do perfekcji w osiąganiu stanu niewyspania w czym wybitnie pomaga mi Lula :-)

jutro imieniny Barbary, którym życzę dużo słońca !!!! szczególnie Tobie Mamo :-)

aaaaa wracając do angry birdsów których ostatnio mnie kochają :-) powstały 2 świnki ....miałam straszną ochotę jedną zrobić z czapką Mikołaja ... :-)










10 komentarzy:

  1. Świnki super:)NA spanie mam metodę,że co drugą noc zarywam:)Całkiem dobrze funkcjonuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te świnki.
    U mnie niestety wygrywa spanie i nawet jak już córkę wyprawię do przedszkola to jeszcze kładę się na godzinkę. Normalnie wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łączę się z Tobą w kwestii niewyspania... Ale sadze, że uda się nadrobić ten stan po Nowym Roku, więc już w zasadzie niedługo :)
    Fajnie, że znów wróciłaś do szydełka, "birdsy" superanckie!

    OdpowiedzUsuń
  4. świnki są słodkie :-) Ja uwielbiam spać! Z przerażeniem obserwuję to, że w Polsce i Europie coraz więcej ludzi cierpi na niedomiar snu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmęczenie jest lepsze, niż brak inwencji, beznadzieja i nuda, ale chociaż raz w tygodniu musisz odespać, żebyś nie wpadła w syndrom chronicznego przemęczenia, bo to nieciekawa sprawa. Faktycznie, śwince przydałaby się czapa Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. No jakie słodziaki! A co tam zmęczenie i niewyspanie, w końcu chyba kiedyś się to wszystko odeśpi, nie? Bo ja mam cały czas taką nadzieję, że tak będzie ;) i codziennie sobie powtarzam, że dzisiaj pójdę wcześniej spać i coś mi się nie udaje...może dzisiaj się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super świnki i jak zwykle perfekcyjnie zrobione :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super świnki - ostatnio je polubiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne świnki :) Co do niewyspania, to miałam się dzisiaj wcześniej położyć, ale przecież serwetka woła o blokowanie :-P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń