poniedziałek, 6 stycznia 2014

NOWOROCZNIE


Witam Was serdecznie NOWOROCZNIE, ŚWIĄTECZNIE I RADNOŚNIE :-)

oj straszne zrobiły mi się zaległości .... nawet nie zdawałam sobie sprawy, że miesiąc nie było mnie tutaj :-( ale okres przedświąteczny, świąteczny i końcówka roku była bardzo pracowita dla mnie .... twórczo trochę się działo, ale nie było czasu na blogowanie .... Chyba wzięłam na siebie za dużo ....stanowczo za dużo ... Mam nadzieje, że teraz będzie już lużniej :-) i rozwinę się twórczo bo pomysłów mnóstwo :-)

Noworocznie zaprezentuje organizjery, które co prawda są bardzo podobne do pierwowzoru ( ten sam materiał)  - jednak po małym wzbogaceniu :-) - jedne ma zapięcie na ekspres.

Bardzo dziękuję moim obserwatorom za cierpliwość i że czekaliście :-) Pozdrawiam Was serdecznie




















10 komentarzy:

  1. Fantastyczny! I jaka piękna metka :-)
    Cudownego w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich najbliższych! :-) ściskam Cię serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i z pewnosicą bardzo praktyczne :) Uwielbiam takie rzeczy! A na dodatek nawet na zdjęciu widać, że wykonanie idealne, dokładne i nieskazitelne. Na żywo pewnie oko by mi zbielało :)
    Wszystkiego naj w nowym roku dla Ciebie i Twojej Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio się mój Mąż pytał co u Ciebie i wtedy zdałam sobie sprawę,że długo cię nie było:(Organizery super są:)Idealne do zmian torebek:)Tylko mi wzdychać pozostaje:)Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! A jakie równe szwy... Wszystko co szyjesz wygląda bardzo profesjonalnie. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne i praktyczne! Perfekcyjnie wykonane :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te organizery. Zastanawiam się nad ich wymiarami, skoro mają zmieścić się w torebce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne organizery i dość pojemne. Pomysłowe te gumki w środku, przynajmniej nic się nie przewraca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna, piękne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny materiał i elegancko wykończone wnętrze, nawet z metką:)

    OdpowiedzUsuń