poniedziałek, 17 lutego 2014

KOMIN .... TAK NA POWITANIE :-)

Czas leci  - nieubłagalnie ... niestety .... przelatuje mi ostatnio przez palce... nie wiem kiedy a tu już luty !!!!!
a ja mam takie straszne zaległości ....aż wstyd .... straszny wstyd .....:-(

A mam Wam tyle do pokazania .... no może, nie aż tyle ale dla mnie sporo :-)
Oczywiście troszkę przeciwności sprawił mi komputer, który przestał się ze mną kumplować i po prostu wysiadł :-( ale wreszcie reaktywowałam laptopa i wracam do życia ( mam nadzieję, że tylko uda się odzyskać zdjęcia )

ale trzeba przejść do rzeczy :-)
Przedstawiam Wam komin (już trzeba chyba przejść na coś bardziej wiosennego), który zrobiłam dla córki koleżanki. Oczywiście próbowałam skorzystać z usług mojej modelki, ale nie bardzo współpracowała :-)

 








 
ps pracę zgłosiłam do wyzwania
 

21 komentarzy:

  1. Witaj! No jak to modelka nie współpracowała? - fantastyczna sesja! świetny komin :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie współpracowała bo jęzorek pokazywała :-)

      Usuń
  2. Rewelacyjny komin :-) Piękny wzór i kolor.
    Modelka idealnie wywiązała się ze swojego zadania - piękne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę że język nikogo nie oburzył :-) pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. przepiękny wzór tego komina.Mogę skopiować sobie 1 zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komin, a modelka rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) oj rządzi :-) szczególnie w naszym domu

      Usuń
  5. Super kolorek i splot! A modeleczka fantastyczna, nie wiem czemu napisałaś, że nie chciała współpracować ;) Heh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ten języczek i efekt "ducha" :-)

      Usuń
  6. Bardzo ładny komin zrobiłaś. Na drugim i trzecim zdjęciu od dołu widać piękny kolor i ciekawy ścieg. Modelka troszkę się buntowała, bo ten komin ją przytłaczał, ale i tak fajne zdjęcia wyszły, pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no komin nie był dla niej tylko dla nastolatki :-) więc gabaryty takie gdyż innej modelki brak :-)

      Usuń
  7. A ja uważam ,że wręcz przeciwnie,modelka jest z niej na 120%;))
    Muszę najpierw powiedzieć,że zachwyciłam się najpierw modelką ,a później kominem;)
    Dopiero potem zobaczyłam,że komin ma superowy wzór;)Piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wór tez mi się strasznie podobał - a nie widać tego na zdjęciach ale ma dwie strony zdecydowanie różne :-) trochę taki 2 w 1

      Usuń
  8. Twój komin idealnie wpisuje się w moje wyzwanie w KTM zapraszam serdecznie:)
    http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-goscinnej-projektanki-w-kebku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo i chyba spróbuję :-)

      Usuń
  9. Modelka jest rewelacyjna!!! Komin również ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Modelka super pozowała, wczuła się w rolę :-) A komin przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super komin no i modelka pierwsza klasa ! :)

    OdpowiedzUsuń