wtorek, 11 marca 2014

W MARCU JAK W GARNCU ....

W marcu jak w garncu .... trochę wiosny, trochę zimy ....ostatnio było wiosennie :-) a teraz zimowo....

Też tak macie, że dla zrobienia czegokolwiek dla siebie lub najbliższych brakuje Wam czasu?
Mnie zwykle brakuje chociaż wciąż komuś coś robię i podarowuję... owszem robię dużo dla Lulki, ale dla Dziubka bardzo rzadko .....poza Angry birds ....a synek prosi. prosi, prosi .. "zrób mamo komin, tylko nie w kwiatki" ...... no i robiłam, robiłam robiłam, chyba ze 3 miesiące, aż skończyłam !!!
"dobrze, że na wiosnę a nie w lato" - powiedział synek :-) ale komin mu się podobał :-)
Wybrałam najbardziej męski wzór jaki znałam ....






11 komentarzy:

  1. Wspaniały komin :-) Wzór doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uśmiechnięty właściciel:) Widać, że zadowolony z komina:)
    Super dziergadełko:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się ten wzór podoba (robiłam nim kiedyś mopa).
    Widać, że Synek naprawdę się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny, bardzo precyzyjnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mnie wzór bardzo się podoba i komin również :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie pamiętam, kiedy trzymałam druty. Bardzo ładny komin i równo zrobiony. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wzór i dodaje męskości...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki nowoczesny mężczyzna ;). Fajny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ! Wygląda w nim rewelacyjnie ! A synuś jest słodziutki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny komin, ach, gdybym ja tak potrafiła... :)

    bardzo dziękuję za umieszczenie banerka, sprawdzone, los właśnie trafia do maszyny losującej :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten komin! A synek prześliczny :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń