piątek, 2 maja 2014

BAZAREK DLA NINKI :-)

Ninka - mała, ale jakże dzielna osóbka zbiera pieniądze na walkę z nowotworem. Walkę ciężką, ale do wygrania - niestety potrzebna KASA !!!!!
Osoby, które ja kochają zorganizowały na Facebook'u bazarek, gdzie można wystawić i kupić wszystko to, co maja do zaoferowania osoby chcące pomóc.


Ja też dałam coś od siebie i wystawiłam 2 torebeczki. Zapraszam Was wszystkie do licytacji, a może i wystawienia czegoś ? :-) ...  serdecznie zachęcam ....


https://www.facebook.com/events/1416421638622318/?source=3&source_newsfeed_story_type=regular&fref=nf


a to moje 2 torebeczki



4 komentarze:

  1. Bardzo ładne i kolorowe. Szczytny cel...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne torebki i na pewno szybko znajdą nowe właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczki się spodobały i znalazły nowe właścicieli i dzięki temu konto Ninki powiększyło się:-) dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń