piątek, 9 maja 2014

CUDNY UPOMINEK

Iwonko, Iwonko ten post tak naprawdę jest dla Ciebie :-)
a mowa o uroczej blogerce :-) http://szycieija.blogspot.com/

Jakiś czas temu zaoferowałam Iwonce, że kupię jej w Polsce burdy ( stare numery ) i wyślę do Paragwaju. Dostałam od niej ( a raczej koleżanki) gotówkę, która była prezentem i działałam :-) Wyszukałam, wychodziłam i znalazłam burdy :-) cały stosik, dołożyłam coś od siebie i uszyte specjalnie torbiska i paczka poszła ...... poszła i nie doszła .....

Obie rozpaczałyśmy, ale niestety doszła jedynie kartka z adresem ( dołączona do paczki) ... a słuch po samej paczce zaginął !!! reklamacja, mała awanturka na poczcie nie pomogły ... ktoś gdzieś cieszy się zdobyczami .... TYLKO NIECH PAMIĘTA - KRADZIONE NIE TUCZY !!!!!!!!! i oliwa nie żywa, ale sprawiedliwa !!!!

Przyznam, że bardzo było mi przykro ...... nawet bałam się że Iwonka pomyśli, że nie dotrzymałam umowy .....

A tu nagle w pewien piękny dzionek przychodzę z pracy i awizo .... z kilka dni szłam na pocztę bo nie miałam czasu, jednak poszłam i moim oczom ukazał się upominek i piękny list od Iwonki :-)


KOCHANA zrobiłaś mi niesamowita niespodziankę a ponadto trafiłaś idealnie z kolorami !!!! kocham róż i mam różowy płaszczyk do którego twoje dzieło idealnie pasuje !!!!! jakby na zamówienie

DZIĘKUJE !!!!!

zatem sesja się odbyła i nawet to chyba moje pierwsze zdjęcia na blogu :-) ( A NAWET NA PEWNO )

 
 





6 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tych kolorach :) Komin piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten post i zobaczyć Twoją - poczułam się jakbym dostała gwiazdkę z nieba!!! To ja dziękuję Tobie za wszystko! Jesteś WIELKA! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna historia, jesteście świetne dziewczyny. To nic że paczka nie doszła, liczy się intencja i serce włożone w sam zamiar a tego na pewno nie zabrakło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin idealnie pasuje do płaszczyka i karnacji właścicielki, dobrze, że tym razem paczka doszła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny prezent dostałaś i bardzo fajne fotki teraz są na blogu. Iwonka, rzeczywiście z kolorami trafiła i możesz podkreślić nimi swą urodę i kreację. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty:) dobrze, że wszystko się dobrze skończyło

    OdpowiedzUsuń