poniedziałek, 26 maja 2014

KAWA CZY HERBATA ?

Wolicie kawę czy herbatę ?

Aromat delikatnej pianki na powierzchni aromatycznego kawowego naparu?, w wersji latte bądź małej czarnej? w wersji smakowej lub z syropem? a może na bogato z bitą śmietaną?

a może

napar bogów z herbaty liściastej, parzony idealnie w imbryczku? a może mieszanka z owocami?

ja zdecydowanie jestem kawoszka :-) i to pełną parą.. mogę wypić mnóstwo kawy i zaraz potem iść spać :-) uwielbiam pić kawę w domu, w ładnej filiżance lub ulubionym kubku, ze spienionym mleczkiem a w chwilach rozpusty z bita śmietana z syfony :-)

a jak kawa to i odpowiednie serwetki :-)

zrobiłam je dla koleżanki, ale nie zdążyłam ich sfotografować w scenerii  z kawą :-) Wybaczcie !!!







17 komentarzy:

  1. Piękny komplet. :)
    Po tym wstępie pomyślałam, że mogłabyś pracować w sklepie z kawami i herbatami :)
    Ja chyba też wolę kawę. Mąż się śmieje, że bezczeszczę kawę dodając do niej miód ale mnie tak smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam kawę z miodem :-) a najbardziej z miodem gryczanym i tą charakterystyczna goryczkę :-)

      Usuń
  2. Wspaniały komplet :-) Cudowny prezent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne w ślicznym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny komplet, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komplecik jest cudny :-) Ja nie piję kawy i zwykłej herbaty od wielu lat. Ale tutaj polubiłam "mate", którą piję codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów - serweta jest mistrzowska!!! Z pięknymi podładkami stanowią niesamowity komplet - chylę czoła :) Wzór bardzo efektowny! Ja ni to herbaciarka, ni to kawoszka, ale i to, i to dziennie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów - serweta jest mistrzowska!!! Z pięknymi podładkami stanowią niesamowity komplet - chylę czoła :) Wzór bardzo efektowny! Ja ni to herbaciarka, ni to kawoszka, ale i to, i to dziennie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybyś nie napisała, że Ty to zrobiłaś, to bym pomyślała, że kupiłaś na prezent. Jest po prostu przepiękny! Idealnie zrobiony, równiutko. Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny komplet!!! Wspaniały prezent!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór serwetki jest mi znany, pięknie wygląda w kolorze starego złota, perfekcyjna robota, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawy nie piję, bo organizm się buntuje - ale herbatę zieloną lub białą codziennie. Zwłaszcza po posiłku, znika uczucie pełności.
    Komplet super, jak najbardziej do pięknej porcelany. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim bardzo dziękuję :-) za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, super komplet! :)
    Co do kawy, to ja preferuję mleko z kawą (nie w odwrotnej kolejności :D). Zdecydowanie bardziej wolę herbaty, przeróżne. Owocowe, zielone, czarne z cytryną.. :)

    OdpowiedzUsuń