poniedziałek, 19 maja 2014

OSTATNI?

Przyznam, że już mam trochę przesyt tych ptaków, ale życzenie synka jest jedno : chcę mieć wszystkie .... ma czarnego, czerwonego i teraz niebieskiego ... jednak jak na razie dla mnie to koniec, następne na jesieni :-)

Wydaje mi się, że ten jest najmniej udany .. ale Dziubkowi się podoba a to najważniejsze :-)

Swoją drogą .. tak sobie myślę że kiedyś dzieci miały innych idoli, bohaterów.... a teraz ptaki i to wściekłe !!! nie wiem czy to negować czy akceptować ... wybory wychowawcze... trudny temat
a Wy co sądzicie ?







7 komentarzy:

  1. Najmniej udany? Skądże znowu? Świetna czapa!
    Co do bohaterów - chyba musimy zaakceptować wybory młodzieży. Ewentualnie odcinać od mediów, jeśli nie potrafimy zaakceptować. Ale wówczas wychowujemy.... odmieńca?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka super! :-) A co do bohaterów... sama mam z tym problem, telewizji nie mamy, ale bajki Luna ogląda i i tak nie zawsze zgadzam się z ich wyborem... a z drugiej strony myślę sobie, że wszytko się zmienia i ja sama jako nastolatka szokowałam moich rodziców i nie podobało się im to i owo... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka bardzo fajna, bardziej podoba mi się taki ptaszek, niż popularne sowy lub misie. Właściwie to z pedagogicznego punktu widzenia, prawie każda bajka była krytykowana z powodu błędów wychowawczych: "Bolek i Lolek", że są złośliwi, " Pszczółka Maja", że to horror i straszy dzieci, " Teletubisie", że zawierają podteksty seksualne. Nie znam tej konkretnej bajki, sam wygląd czapki nie wskazuje, że ptak jest wściekły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, ja tam je lubię a w takim wydaniu tym bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapa genialna, jak ją zobaczyłam, to humor mi się od razu poprawił ;)

    OdpowiedzUsuń