poniedziałek, 30 czerwca 2014

2 PRÓBA NAPOWNICY - ZACZYNAM SIĘ ROZKRĘCAC :-)

Zaczynam się rozkręcać na całego :-)
Napy to prosty i nie wymagający dodatkowej pracy sposób na zapinanie torebeczek.

Jestem pod coraz większym wrażeniem..... dlaczego ja tego wcześniej nie wynalazłam ?
Układam, przyciskam i gotowe :-) i jeszcze mam tyle kolorów nap :-) :-)

BOSKO !!!!!

polecam wszystkim :-)

tym razem zaprezentuje Wam wersję w fiolecie
torebeczka uszyta z jeansu, podszyta blado - różową tkaniną, a wierzch ze starej bluzeczki ( nie byłabym sobą gdybym nie wykorzystała aplikacji)

oczywiście chętnych do pozowania nie znalazłam i nawet przekupstwo nie pomogło :-(
muszę chyba ogłosić casting na nowych modeli :-)

PS
03-07-2014
zgłaszam swoja prace do "recyklingu szyciowego" ale niestety nie mam  zdjęcia przed.... ALE BĘDZIE MI CHYBA WYBACZONE :-)




 

11 komentarzy:

  1. Szczególnie śliczna torebeczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko liczę że będziesz zaglądać :-)

      Usuń
  2. Jakby moja mama takie cuda szyła to pozowałabym z pocałowaniem ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba już jej się niestety opatrzyły :-)

      Usuń
  3. Urocza torebeczka i niepotrzebna bluzka wykorzystana, fajne i praktyczne masz pomysły, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość rzeczy które prezentuję to recykling :-)

      Usuń
  4. Śliczna torebeczka! :) Urocza! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Cię również pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. przymierzam się do kupna napownicy ta twoja jest super taka solidna na tak niestety mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń