czwartek, 26 czerwca 2014

CUDNY PODAREK - NAPOWNICA :-)


Dzięki przeuroczej i jednocześnie uczynnej Agnieszce stałam się szczęśliwą posiadaczką napownicy. Nie myślałam, że to jest tak proste !!!!!

Musiałam skorzystać z nowoczesnej techniki i powstała torebeczka ( a raczej kilka :-) ) z napą, a nie z rzepem jak do tej pory :-)
Jako pierwsza :  torebeczka z kokardą - jak zwykle jest to recykling : stare jeansy i stara bluzeczka Lulki.

Efekt napy bardzo mi się podoba... wygląda to ślicznie i jest dziecinnie proste w wykonaniu

Aga - jeszcze raz Ci bardzo dziękuje :-) sprawiłaś mi ogromną radochę :-)
a to moja nowa pomoc :-)




 
 



 
niestety moja modelka się ostatnio buntuje i nie chce pozować ....
zatem dziewczynkę udawał Dziubek :-)


21 komentarzy:

  1. Dziubek pięknie pozuje, a te jego minki... :)))
    Wyobrażam sobie Twoją radość z napownicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę miłej współpracy z nową napownicą! :-) pierwsza próba bardzo udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, piękne pozy :-) A maszyna wygląda na solidną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam taką napownicę handamade - z dwóch drewienek i metalowych łożysk do wbijania nap, ale Twoja - pełny profesjonalizm :) Torebka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym miła taką z dwóch drewienek tez bym się ucieszyła :-) zawsze to jakieś urozmaicenie moich dzieł :-)

      Usuń
  5. Fajny i przydatny sprzęt dostałaś. Przypomina stary, ciężki, biurowy dziurkacz, który działał lepiej od nowych. Widzę, że napownica też się dobrze sprawdza, a synek pozuje kapitalnie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście przypomina taki stary dziurkach :-)

      Usuń
  6. Ooo genialna maszyna! Świetny model hihi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dział świetnie a to najważniejsze :-)

      Usuń
  7. Mówisz, że napownica jest taka świetna? Nigdy nie miałam, ale teraz to muszę się za taką rozejrzeć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna !!!!! będę jej teraz używać do wszystkiego :-)

      Usuń
  8. Super prezent! A jak ma wymienne końcówki to już masz wszystko. Próba się udała teraz tylko szyć, a z tym nie masz kłopotów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wymienne końcówki - pełen profesjonalizm :-)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądziłam, że to jakieś bardziej skomplikowane urządzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest strasznie proste :-) ja też nie wierzyłam :-)

      Usuń
  11. Prezentu tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj taka napownica to by mi się przydała:)

    OdpowiedzUsuń