czwartek, 19 czerwca 2014

MARYNARSKI STYL

Dzieje się oj dzieje :-)
wpadłam w amok szyciowy i w najbliższym czasie "zawalę" Was fotkami produkcji maszynowej .
 
Jak co roku mam alergię  i trochę mi to utrudnia, ale trzeba przeciwstawiać się trudnością :-) trzeba nauczyć się je pokonywać.... zatem wkraplam kropelki do nosa i oczu, zakupiłam dużą ilość chusteczek i do dzieła ...
 
Pierwsza w maratonie ukazuje się torba w stylu marynarskim ... tak jakoś mi się skojarzyło :-) jest biało granatowa- prawie czarna .... wykorzystałam dość miękki materiał, ale efekt mnie zadowala :-)
 
Jak się Wam podoba ?
 
 








11 komentarzy:

  1. Świetna bardzo mi się podoba :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczna :) i te pyzate kwiatuszki dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torba :) Wzór wywołuje jakieś złudzenia optyczne, jest hipnotyzujący :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba jest bardzo ładna, na lato ma idealne kolory, nie wygląda na to, że jest szyta na domowej maszynie, chyba masz przemysłową. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko mam zwykłego domowego Łucznika ..... dziękuje bardzo :)

      Usuń
  5. Fajna torba, akurat przymierzam się do szycia i podglądam różne wytwory blogowiczek, a tak dla aproposa: zapięcia żadnego ona nie ma? :-)
    Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma ekspres, wydaje mi się że to wystarczy , ale można dodać jeszcze jakiś magnes lub napę

      Usuń
  6. Wzór tkaniny robi wrażenie, torba super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała torba, bardzo mi się podoba!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna torba wyszła z tym wzorem, czy to takie cięcia ją w tą asymetrię ułożyły? Na pewno do wielu rzeczy ją sobie dobierzesz.:)

    OdpowiedzUsuń