wtorek, 3 czerwca 2014

SZEROKA DROGA :-)

Ostatnio jeżdżę dużo po Polsce, jako pasażer :-). Jazda zatem jest miła i przyjemna  :-), ale jednak długa i trzeba ten czas sobie skrócić :-) i zaczęłam szydełkować....:-)

o takiej formie spędzania podróży słyszałam różne rzeczy:
- że kręci się od tego w głowie - ale mi zawsze kreci się w głowie - głównie pozytywnie :-)
- że chce się spać - ostatnio głownie bym spała więc żadna różnica - ale o dziwo wcale nie chciało mi się spać
- że jest nie wygodnie - a czy jazda nie w limuzynie z szampanem jest wygodna ?

a moje spostrzeżenia ?
- robótka szybko przybywała bo nic nie odwracało mojej uwagi
- szybciej leciał mi czas
- ciągle mogłam być kompanem w rozmowie z kierowcą
- wybrałam łatwy wzór, więc nie musiałam ciągle trzymać wzoru na kolanach
- maksymalnie wykorzystałam czas spędzony na "nic nierobieniu" :-)

 o to moja dokumentacja :-)






14 komentarzy:

  1. Gdzie tak jeździsz?
    Może blisko mnie :**
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżdżę i szukam szczęścia :-) nowego autka :-)

      Usuń
  2. Super, że wróciłaś z przyjemnością do szydełkowania :) Ja ostatnio pierwszy raz wzięłam robótkę do dłoni w samochodzie i też miałam satysfakcję, że długa podróż okazała się również być pożyteczna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie czeka w najbliższym czasie wycieczka z Krakowa do Poznania - muszę coś zabrać ze sobą z tej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet jak kilka minut jadę autem to kilka słupków postawię:)a dłuższe podroże to czysta przyjemnosć,bo moge spokojnie szydełkować w dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dziergać w samochodzie :-) Niestety bardzo rzadko mogę to robić, bo przeważnie siedzę za kierownicą...
    Śliczny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za dzierganie w samochodzie, mnie to nie służy, choć dziergam we wszystkich innych środkach lokomocji :) Ciekawa jestem, co to się szydełkuje... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemne z nieuniknionym... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzorek i uroczy kolor ☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ścieg i kolor robótki. ciekawe co to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym powiedziała, przyjemne z pożytecznym. A droga na pewno wtedy krótsza. się wydaje.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja zazdroszczę, ale bez zawiści takich talentów!!!! Cudowny wzór, cudowny kolor, a wykonanie - przenajlepsze. Kurcze....
    pozdrawiam
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam jazdę i szydełkowanie , w podróży wakacyjnej również będę dziergać :-)

    OdpowiedzUsuń