czwartek, 3 lipca 2014

KICIA Z ĆWIEKAMI


ZASHEVKA, która ma ogrom pomysłów urządziła comiesięczny "recikling szyciowy"
Temat wyjątkowo mi pasuje, bo ja uwielbiam wszelkiej maści przeróbki, odnowienia,
wznowienia itp. :-)

niestety nie wpadłam na to wcześniej .....pozostawię to bez komentarza ( absolutny wyraz mojej głupoty :-) ... aby robić zdjęcia przed i po metamorfozie .....postaram się zatem coś wyszperać z moich archiwów domowych, gdyż przerabiam głównie ubranka moich maluchów

dzisiaj zaprezentuje Wam torebeczkę z ulubionej bluzeczki mojej Lulki. Dodałam do niej jedynie trochę ćwieków, aby była bardziej efektowna. Efekt końcowy podoba mi się :-) i proszę wybaczcie zdjęcie "przed" szczególnie ten bałagan w tle :-)

życzę Wam udanego weekendu :-)
mój zapowiada się cuuuuuuuudownie :-)





 

 

16 komentarzy:

  1. O rany! Genialna torba. Chętnie bym z taką chodziła.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na dłuższe życie kici :-) Torebka wyszła fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebka, świetnie wykorzystałaś nadruk :) Córa musi być bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na torbę miałaś świetny. Rozumiem, że ten fajny motyw wycięłaś z bluzeczki dopiero wtedy, kiedy zrobiła się za mała, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :-) pocięta została jak już nie nadawała się do noszenia :-)

      Usuń
  5. Super pomysł na taki przód torby :o

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńko z tego recyklingu udało się Tobie wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka i to jeszcze z recyklingowym wykonaniu!! chętnie bym sama sie przyłączyła do akcji, ale nie wiem czy podołam
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podołasz !!!! trzeba próbować :-)

      Usuń
  8. Świetna torba! Fajnie wykorzystałaś motyw z bluzki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna torebka dla Młodej Damy! :) Recykling ubraniowy to jednak fajna sprawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u Ciebie tez piekne torby i napownica...przydałaby się:)
    śliczne dzieciaczki masz:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie pomysłowe recyklingi uwielbiam:) Fantastyczna torebka! Świetny pomysł i wykonanie. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. recykling pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Wam dziękuję komentarze :-) są dla mnie bardzo ważne i dodają mi power'a

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na recycling. Torebka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń